Reklama vo vyhľadávači Google
Výkonnostná reklama vo vyhľadávači Google pre B2B alebo B2C biznis. Popredné výsledky a tržby pre eshop.
Čo je to reklama vo vyhľadávači google?
Reklama vo vyhľadávači Google alebo textová reklama. Vaše služby a produkty vyhľadávajú ľudia, ktorý ich potrebujú. Ak máte zapnuté správne kľúčové slová, po ich zadaní sa zobrazíte na prvých stranách vo vyhľadávači. Ak nemáte zapnutú online inzerciu v Google, môže sa stať, že vás potenciálni zákazníci v zozname výsledkov nenájdu. Google vás nezobrazí z rôznych dôvod. Riešenie je v platenej reklame.
Ako na výsledky z reklamy?
Boj o umiestnenie na prvých priečkach nebol nikdy tak vyrovnaný. Úvodná strana na Google je váš prvý cieľ. Každý ho má na dosah. Teraz sa všetko začína. Kocky sú hodené. Ideme ďalej? Všetko je vo vašich rukách. Záleží len na vás, ako a kam investujete svoj čas a financie.
Ako to funguje?
Reklamné kampane pre vyhľadávanie v Google pripravujeme dvoma spôsobmi. Využívame zobrazovanie reklám prostredníctvom správne zvolených kľúčových slov. Tie nám napovie samotný Google vo svojom našepkávači aj s frekvenciou vyhľadávania slov a ich cenou. Ďalšou a účinnou možnosťou sú dynamické reklamy vo vyhľadávaní. Google vtedy informácie čerpá priamo z vášho webu a podľa nich zobrazuje relevantné výsledky. Vyžaduje si to dostatok informácií na webstránke.
Ak sa vaša platená reklama zobrazí v správnom okamihu pri vyhľadávaní, ste už len krok od toho, aby ste návštevníka vášho webu premenili na nakupujúceho zákazníka. A najlepší zákazník je ten, ktorý sa opäť vráti. Aj na to slúži reklama vo vyhľadávači Google. Zákazníci sa môžu prekliknúť z reklamy do vášho eshopu, z reklamy vám môžu zavolať na konkrétne telefónne číslo alebo na základe reklamy navštívia kamennú prevádzku alebo využijú vaše služby. K obľúbeným frázam, ktoré ľudia najčastejšie zadávajú koncom roka do vyhľadávačov, patrí Black Friday.
Každý deň v Google hľadajú Slováci všetko – od tovaru dennej spotreby až po informácie, kam ísť na výlet. Buďte pri tom s vašou reklamou.