Získavanie registrácií škôl pre FinQ

O klientovi

Nezisková organizácia FinQ Centrum, n.o. je výsledkom spoločnej iniciatívy nadácie Slovenskej sporiteľne a nadácie Národnej banky Slovenska. Cielom jej vzniku je systematické úsilie oboch nadácií prispievať k zvyšovaniu kvality finančného vzdelávania na Slovensku.

Snahou FinQ Centra, n.o. je zvyšovať úroveň finančnej gramotnosti a finančnej kultúry na Slovensku, dôsledne prispieť k skvalitneniu finančného vzdelávania a kompetencií v oblasti finančnej kultúry na základných a stredných školách.

Stavebným základom FinQ Centra, n.o. je úspešný inovatívny vzdelávací program FinQ, zameraný na finančné vzdelávanie a rozvoj finančnej kultúry na školách. Programu FinQ má zvýšiť kvalitu a prínos pre učiteľov i žiakov na základných a stredných školách práve vo finančnej gramotnosti.

Výzva

Klient FinQ mal jasnú predstavu v smerovaní kampane a to nie len vizuálne, ale aj z hľadiska copytextu. Klient požadoval za krátku dobu spolupráce získať 130 registrácií škôl práve do komunikovaného inovatívneho programu FinQ.

Riešenie

  • Priama komunikácia s FinQ tímom
  • Schvalovací proces copy textov a vizuálov kampaní
  • Priebežná úprava a vylepšovanie efektívnosti copy textov podliehajúca schvalovaniu
  • Súbežná správa kampaní Google Ads a Facebook Ads

Zapracovanie

Komunikácia s klientom bola kľúčová počas celej spolupráce. Priebežný reporting a aktualizácia počtu registrovaných škôl pre informovanosť klienta o stave kampane. Aktualizácia textov a vizuálov v procese schvaľovania. Intenzívny feedback v obojsmernej komunikácii. Priebežne optimalizované kampane pre v oboch inzertných systémoch Google Ads a Facebook Ads.

V číslach

%

počet získaných registrácií škôl

%

miera preklikov

dĺžka spolupráce

Potrebujete poradiť s PPC?