Blog

Nastal čas dozvedieť sa zo sveta marketingu niečo nové?

Máme pre vás chuťovky aj jednohubky, no v repertoári nechýbajú ani odborné a faktické informácie.
Ponúkame digitálnu ,,všehochuť“ a komunikujeme vašim jazykom.

Focusky December 2024 – Novinky z digitálneho marketingu

Focusky December 2024 – Novinky z digitálneho marketingu

Instagram presunie Story Highlights do jednej zložky Instagram chystá zmenu, ktorá najmä značky a influencerov pravdepodobne príliš nepoteší. Zabudnite na Highlights, vďaka ktorým ste mohli príbehy úhľadne rozdeliť podľa rôznych tém. Instagram sa ich chystá schovať do...

Social media trends 2025

Social media trends 2025

Sociálne médiá sú dynamickým prostredím, kde trendy neustále prichádzajú a odchádzajú. To, čo bolo populárne v minulom roku, môže byť dnes už prekonané, pretože platformy sa vyvíjajú, používateľské preferencie sa menia a nové technológie určujú smer. Každý rok tak...

Focusky November 2024 – Novinky z digitálneho marketingu

Focusky November 2024 – Novinky z digitálneho marketingu

Nechaj_e zá_azníkov prem_šľať. L_pšie si vás zap_mätajú Ak človek vynaloží trochu úsilia, zlepší sa schopnosť zapamätať si veci. Tento fenomén, nazývaný efekt generovania, znamená, že informácie si ľahšie uchováme, keď ich sami vytvoríme alebo si ich spojíme. V praxi...

Ako písať úspešné headlines na Googli?

Ako písať úspešné headlines na Googli?

Chcete písať okúzľujúce headliny ktoré budú dávať zmysel? V prvom rade si definujme podstatu headlinu. Je to prvý kontakt zákazníka s vaším obsahom, a preto musí byť dostatočne silný, aby prilákal pozornosť a vyvolal záujem. Použitie psychológie a neuromarketingu môže...

Focusky Október 2024 – Novinky z digitálneho marketingu

Focusky Október 2024 – Novinky z digitálneho marketingu

Google je žalovaný v USA kvôli monopolnému postaveniu Spoločnosť Google má dominantné postavenie v online vyhľadávaní, zahŕňa až 90% trhového podielu. V auguste americký súd rozhodol že Google používal nekalé praktiky na udržanie si monopolnej pozície. Americké...

Ako znížiť počet vrátených produktov

Ako znížiť počet vrátených produktov

Minimalizácia vrátenia produktov je jednou z najväčších výziev, ktorým čelia moderné podniky. Nielenže znamená stratu príjmov, ale tiež zvyšuje náklady na logistiku a môže poškodiť reputáciu značky. Až 30% všetkých online nákupov končí vrátením produktu, čo...

Ako natáčať reels videá?

Ako natáčať reels videá?

Väčšina z nás sa každodenne stretáva s reels videami na viacerých sociálnych sieťach. Hlavnou funkciou týchto často zábavných videí je zvýšiť dosah a osloviť väčšie publikum. Reels boli inšpirované sociálnou sieťou TikTok, ktorá je plná krátkych videí. Dnes sa spolu...

Kedy zverejňovať príspevky na sociálnych sieťach v roku 2024?

Kedy zverejňovať príspevky na sociálnych sieťach v roku 2024?

V dnešnom digitálnom svete sú sociálne siete kľúčovým nástrojom pre firmy, značky aj jednotlivcov na oslovenie svojho publika. No nestačí len vytvárať kvalitný obsah - rovnako dôležité je vedieť, kedy ho zverejniť. Správne načasovanie príspevkov môže dramaticky...

Focusky September 2024 – Novinky z digitálneho marketingu

Focusky September 2024 – Novinky z digitálneho marketingu

Instagram testuje Friend map Sociálna sieť Instagram testuje novú funkciu, ktorá umožňuje zobraziť polohu vás a vašich priateľov. Friend map, teda Mapa priateľov, je navrhnutá tak, aby zobrazila kde ste boli a kde ste pomocou príspevkov a stories, na ktorých ste...

Je bannerová kampaň v roku 2024 mŕtva?

Je bannerová kampaň v roku 2024 mŕtva?

V poslednej dobe ste pravdepodobne počuli vyhlásenia ako „banner je mŕtvy“ alebo „Kto ešte v roku 2024 používa bannery?“. Napriek týmto tvrdeniam však na internete vidíme stále viac a viac bannerových reklám. Prečo je to tak? Neuromarketéri sa rozhodli pozrieť sa na...

Vylepšite kampane na Facebooku rôznymi stratégiami

Vylepšite kampane na Facebooku rôznymi stratégiami

Práca s kampaňami v prostredí Facebooku si vyžaduje pravidelné vyhodnocovanie výsledkov a hodnotenie dosiahnutých cieľov. Ak kampane ciele nenapĺňajú, treba pristúpiť k ráznejším krokom. Zistiť, či vás z online priestoru vytláča konkurencia alebo vaše kreatívy sú...

Súťaže na Facebooku a Instagrame v roku 2024

Súťaže na Facebooku a Instagrame v roku 2024

Tento článok je aktualizovaný na základe pravidiel spoločnosti Meta zo dňa 4.7. 2024. Stále viac stránok a influencerov využíva svoje profily na súťaže, ktoré majú v spolupráci s rôznymi značkami. Tento barter je výhodný pre obe strany- naberie followerov a odpromuje...

Focusky August 2024 – Novinky z digitálneho marketingu

Focusky August 2024 – Novinky z digitálneho marketingu

Google Chrome nebude rušiť cookies tretích strán Od roku 2020 hovorí spoločnosť Google o nepodpore cookies z tretích strán vo svojom internetovom prehliadači Google Chrome. Alternatívou mal byť práve Privacy Sandbox, ktorý by poskytoval o používateľoch len kohortné...

Revolúcia v digitálnom marketingu na Slovensku?

Revolúcia v digitálnom marketingu na Slovensku?

TikTok Ads – brána k miliarde aktívnych používateľov mesačne! Jedinečná šanca pre značky osloviť mladé, dynamické publikum autenticky a kreatívne. Poďme sa pozrieť na svet TikTok reklám bližšie: Krátke videoreklamy, ktoré sa zobrazujú v hlavnom feede používateľov....

Neuromarketing: Ako Emojis Ovplyvňujú Online Marketing

Neuromarketing: Ako Emojis Ovplyvňujú Online Marketing

V dnešnej digitálnej dobe sú emojis neoddeliteľnou súčasťou našej online komunikácie. Sú to malé ikony, ktoré môžu vyjadriť širokú škálu emócií a významov. Ale vedeli ste, že tieto malé obrázky môžu mať obrovský vplyv na úspech vašej marketingovej kampane? Poďme sa...

Focusky #44 – Novinky z digitálneho marketingu

Focusky #44 – Novinky z digitálneho marketingu

Instagram pridáva reklamu, ktorá nepôjde preskočiť Sociálna sieť Instagram začala testovať formát tzv. Instagram break, teda Instagram prestávky, ktorá používateľovi zabráni sledovať obsah, pokiaľ si neprehrajú danú reklamu. Viacerí používatelia si všimli vo svojom...

5 užitočných HTML a meta tagov pre SEO

5 užitočných HTML a meta tagov pre SEO

Ak sa hovorí o zmenách na webe v prospech SEO, príde na rad on-page SEO, alebo inak technické parametre samotného webu. S tým úzko súvisia HTML a Meta tagy. Aký majú vplyv na celkové aktivity optimalizácie? Je vôbec tak dôležité sa im venovať? Niektoré majú rankingový...

Google ukončí Universal Analytics 1. júla 2024!

Google ukončí Universal Analytics 1. júla 2024!

Spoločnosť Google ukončí službu Universal Analytics 1. júla 2024, čím zavŕši postupný proces vyraďovania, ktorý začal v prvom štvrťroku 2023. Počas tohto obdobia presúval Google zdroje z Universal Analytics (UA) na Google Analytics 4 (GA4) a postupne vyraďoval služby...

Kvalitné kampane vám privedú nových a stálych zákazníkov

Kvalitné kampane vám privedú nových a stálych zákazníkov

Online priestor poskytuje obrovskú príležitosť posunúť vaše podnikanie na ďalšiu úroveň. Osloviť iné publikum, inú cieľovú skupinu či preniknúť na nové trhy a získať tak náskok pred konkurenciou. Pripravili sme prehľad najčastejšie používaných reklamných kanálov,...

Focusky #43 – Novinky z digitálneho marketingu

Focusky #43 – Novinky z digitálneho marketingu

Meta pridáva vylepšené AI nástroje na tvorbu reklám V predchádzajúcom roku spoločnosť Meta testovala tvorbu obrázkov pomocou AI, ktoré teraz doplnia aj ďalšie dokonalejšie nástroje na tvorbu reklám. Novinkou je možnosť generovať kompletné návrhy obrázkov na základe...

Focusky #42 – Novinky z digitálneho marketingu

Focusky #42 – Novinky z digitálneho marketingu

Ahojte! Znovu sme pre vás pripravili novinky, ktoré sa udiali v poslednom mesiaci. V oblasti digitálneho marketingu sa stalo niekoľko zaujímavých udalostí a samozrejme sa s vami o ne radi podelíme. Ukladanie prípevkov v aplikácii Threads. V aplikácii Threads sa práve...

MARKETING NA KOLENE – workshop pre neziskové organizácie

MARKETING NA KOLENE – workshop pre neziskové organizácie

Marketingová agentúra iFocus organizuje skvelý workshop pre zástupcov neziskových, organizácií a občianskych združení s názvom MARKETING NA KOLENE. Ak hľadáte nové a inšpiratívne spôsoby, ako spraviť pre Slovensko viac a dosiahnuť svoje ciele, tento deň je ako...

Google Consent mode v2 – už nemáte na čo čakať

Google Consent mode v2 – už nemáte na čo čakať

V poslednej dobe sme boli svedkami radu zmien v spôsobe, akým platformy riešia osobné údaje používateľov. Celá táto zmena prišla najmä s konceptom Consent mode (režim súhlasu), ktorý bol inšpirovaný smernicami GDPR a ePrivacy. Čo sa kedysi zdalo ako nepodstatná...

Focusky #41 – Novinky z digitálneho marketingu

Focusky #41 – Novinky z digitálneho marketingu

Ahojte! Sme si pre Vás opäť pripravili novinky, ktoré vyšli  za poslednedný mesiac. V digitálnom marketingu sa stalo viacero zaujimavých udalostí a my sa samozrejme o to s vami opäť podelíme. YouTube testuje alternatívne farebné feedy pre prémiových používateľov  Tím...

Efekt vzácnosti a časová slučka vám pomôžu zvýšiť predaje

Efekt vzácnosti a časová slučka vám pomôžu zvýšiť predaje

Ak viaznu predaje, musíme zvoliť správne marketingové a psychologické techniky, ktoré ich podporia. Samozrejme, zľavy fungujú, ale nie sú trvalejším riešením. Máte eshop s vitamínovými doplnkami. Ľudia si spravidla objednajú jedno, dve balenia. Potrebujete však zvýšiť...

Najrýchlejšie nastavenie enhanced konverzií pre Google Ads

Najrýchlejšie nastavenie enhanced konverzií pre Google Ads

Medzi marketérmi je už dlhšiu dobu známe, že ochranné opatrenia týkajúce sa osobných údajov a celoplošné úsilie o odstránenie súborov cookies tretích strán zvýšili obtiažnosť sledovania a cielenia spotrebiteľov reklamným systémom Google Ads na rôznych zariadeniach....

Focusky #40 – Novinky z digitálneho marketingu

Focusky #40 – Novinky z digitálneho marketingu

Ahojte! Sme tu s prvými novinkami z digitálu v tomto roku. V digitálnom marketingu sa stalo viacero vzrušujúcich udalostí a my sa samozrejme o to s vami podelíme. Webovým stránkam vtvoreným pomocou Google my bussines odzvonilo. Google ohlásil, že zatvára dvere webovým...

Ochrana značky nie len v reklamnej sieti Google Ads

Ochrana značky nie len v reklamnej sieti Google Ads

Svoj biznis začnete registráciou webovej domény alebo založením s.r.o. spoločnosti pod vami preferovaným názvom. Registráciou jednej alebo druhej možnosti si však bezpečnosť (ochrana značky) nezaistíte. Častokrát nás ako posledné môže napadnúť, že dôjde k porušeniu...

Ako zlepšiť personalizované emaily

Ako zlepšiť personalizované emaily

„Ahoj {{meno}}. Sme radi, že ste sa pridali do našeho newletteru. Radi by sme Vám ponúkli v nastávajúcom mesiaci nasledovné produkty v zľave“ Dostali ste niekedy podobný email z webovej stránky, kde ste sa nedávno prihlásili do odberu noviniek alebo realizovali nákup?...

Focusky #39 – Novinky z digitálneho marketingu

Focusky #39 – Novinky z digitálneho marketingu

Ahojte, sme tu opäť po mesiaci s najhorúcejšími novinkami z digitálneho marketingu. Tento mesiac sa udialo toho naozaj veľa, takže sa pripravte na poriadne dávky inšpirácie a informácií. YouTube uľahčuje tvorcom a značkám predávať produkty. Nová funkcia YouTube,...

SEO Vibes Budapešť od Whitepress

SEO Vibes Budapešť od Whitepress

Tento rok sa 4-5 októbra konala konferencia SEO Vibes Budapest 2023. Z iFocusu sme sa vybrali na uvedené podujatie vypočuť si najnovšie informácie z odvetvia SEO v medzinárodnom formáte organizovanom práve Whitepress-om. Program konferencie bol rozdelený do troch...

Ako kvalitné mikrotexty potiahnu váš web na najvyššiu úroveň

Ako kvalitné mikrotexty potiahnu váš web na najvyššiu úroveň

Spievajte, čo vám hrdlo dovolí alebo ako kvalitné mikrotexty potiahnu váš web na najvyššiu úroveň. Ďakujeme za odoslanie kontaktu. Ďakujeme za nákup. Skvelé, už len jeden krok vás delí od toho, aby ste dostali náš newsletter plný zliav. Takéto mikrotexty nám vyskakujú...

Focusky #38 – Novinky z digitálneho marketingu

Focusky #38 – Novinky z digitálneho marketingu

September utiekol ako voda a my sme tu opäť s najhorúcejšími novinkami z digitálneho marketingu.  V novinkách sa pozrieme hlavne do dielne Googlu, ale nazrieme aj na zúbky Elona Muska či Marka Zuckerberga a jeho Mety.    Google zvýšil ceny za reklamy vo...

Využívajte vnímanie hodnoty produktu pri predaji

Využívajte vnímanie hodnoty produktu pri predaji

Je 459 € za kávovar veľa? Využívajte vnímanie hodnoty produktu pri predaji Koľko sme ochotní zaplatiť za produkt, po ktorom túžime? Hodnota je relatívna a pohľad zákazníka ovplyvňuje mnoho faktorov.  Nielen cena, ale tiež značka a výkonnostné parametre. Kávovar za 459...

Focusky #37 – Novinky z digitálneho marketingu

Focusky #37 – Novinky z digitálneho marketingu

Opäť sme si pre vás pripravili najhorúcejšie novinky zo sveta marketingu. Tentokrát sa o vylepšenia postarali Twitter(X), Apple, Tiktok, Instagram či Domino's.   Twitter rebrendol na X a prišiel aj so zaujímavými novinkami. V posledných dňoch sa toho v kuchyni...

Ako dosiahnuť, aby zákazníci u vás míňali viac?

Ako dosiahnuť, aby zákazníci u vás míňali viac?

Dnes si ukážeme na jednoduchom príklade, ako prinútite zákazníkov, aby u vás minuli viac peňazí.   Pripravili sme si zaujímavý príklad na celosvetovej sieti kaviarní Starbucks. Predstavte si, že prídete do kaviarne a na výber máte dve veľkosti rovnakého nápoja....

Ako získať followerov na Instagrame?

Ako získať followerov na Instagrame?

Nekupujte ich. Kvalitný obsah, pravidelné publikovanie príspevkov k téme a pútavosť vám prinesú nových followerov. Sledujte trendy a venujte sa im. Čím oslovíte? Dnes jednoznačne najviac idú Reels formáty.    Máme Instagram účet, ale žiadnych followerov.  Pustime...

Ako zvýšiť predaje na vašom eshope pomocou lojality zákazníka?

Ako zvýšiť predaje na vašom eshope pomocou lojality zákazníka?

Ukážeme vám výborný tip, ako zvýšiť vaše predaje a udržiavať lojalitu zákazníka zvýšením AOV a CLV. Čo je AOV?  Ide o priemernú hodnotu objednávky (Average Order Value), ktorá sleduje priemernú sumu v eurách, ktorú zákazník minie pri každej objednávke na vašom eshope....

Focusky #36 – Novinky z digitálneho marketingu

Focusky #36 – Novinky z digitálneho marketingu

Svet digitálneho marketingu nespí a my sme tu opäť s najčerstvejšími novinkami. Dnes si vo #focuskách predstavíme vylepšenia vo Whatsuppe, s ktorými vás určite potešíme. Instagramoví nadšenci sa môžu tešiť na novú vychytávku a prídu si na svoje aj analytici či...

Ako vyskladať predajnú stránku

Ako vyskladať predajnú stránku

Predajná stránka je jedna z najdôležitejších súčastí webových stránok alebo eshopu. Jej cieľom je odprezentovať a ponúkať produkty. Priviesť návštevníka až k nákupu a premeniť ho na zákazníka. Ideálne takého, ktorý sa vráti, pretože sa mu váš produkt páči a je s ním...

Focusky #35 – Novinky z digitálneho marketingu

Focusky #35 – Novinky z digitálneho marketingu

Digitálny marketing sa ozýva s novinkami. Vo Focuskách sme sa zamerali na vylepšenia a nové riešenia v digitálnom svete od Instagramu, Meta a Microsoftu. Pozrieme sa aj na zúbky umelej inteligencii.   Instagram - GIFká v komentároch Milovníci GIFov určite žiaria...

Focusky #34 – Novinky z digitálneho marketingu

Focusky #34 – Novinky z digitálneho marketingu

Zaujímajú vás najhorúcejšie novinky v digitálnom marketingu? V tomto článku zistíte novinky, ktoré prináša Facebook či Instagram. Na IG nájdete rôzne nové možnosti a funkcie pri Reels videách. Google zase pracuje na viacerých nápomocných funkciách v mapách a funkcii...

Seo Restart 2023 – Reštart SEO v dobe AI

Seo Restart 2023 – Reštart SEO v dobe AI

30. marca 2023 sa v Prahe opakovane konala konferencia SEO Restart. Konferencia tak ako minulý rok (SEO Restart 2022) pokrývala najnovšie témy v SEO odvetví pre prebiehajúci rok 2023. Pre porovnanie správnosti postupov našich interných SEO služieb a postupov sme teda...

Nové trendy v marketingu pre cestovný ruch a turistiku

Nové trendy v marketingu pre cestovný ruch a turistiku

Marketing pre cestovný ruch a turistiku má svoje špecifiká. Podchytiť musíme sezónu, ale súčasne mimo nej udržiavať kontakt s cieľovou skupinou. Preto si pripravme vždy celoročný plán aktivít a komunikačné kanály, cez ktoré budeme oslovovať publikum. Ľudia si doprajú...

Focusky #33 – Novinky z digitálneho marketingu

Focusky #33 – Novinky z digitálneho marketingu

Už 33. focusky sú tu pre vás! Na aký obsah sa zamerať na Instagrame? Aká je najdôležitejšia sociálna sieť pre malých a stredných podnikateľov? Aké sú nové typy reklám na Instagrame? Či aký je nový cieľ pri Performance Max kampaniach? Všetky odpovede na tieto otázky...

Focusky #32 – Novinky z digitálneho marketingu

Focusky #32 – Novinky z digitálneho marketingu

Čo nám nové prináša svet digitálneho marketingu? Na jednom mieste vám prinášame horúce novinky, ktoré by vám rozhodne nemali uniknúť. V týchto focuskách sa dozviete veľa zaujímavostí hlavne zo sociálnej siete Instagram. Taktiež sa dozviete čo si nové pripravuje Meta....

Sme v TOP 3 odborných blogerov roku 2022

Sme v TOP 3 odborných blogerov roku 2022

Vo vzdelávaní sme nezastaviteľní! Našou potravou sú nové informácie, živíme sa neustálym progresom a inováciami. Vyhľadávame novinky, updaty a nové možnosti, ako byť stále lepší. Vzdelávame sa, rastieme, zlepšujeme svoje schopnosti, zručnosti, vedomosti a neprestávame...

Skontrolujte si v konverznej kampani nastavenie atribučného okna

Skontrolujte si v konverznej kampani nastavenie atribučného okna

Facebook umožňuje nastavenie časového rámca, v ktorom pripisuje reklame konverziu. A tento údaj berie do optimalizácie reklamy. V rámci konverzných reklám dokážeme sledovať v atribučnom okne správanie užívateľa 1 deň po kliknutí alebo 7 dní po kliknutí. Toto...

Google updaty v roku 2022 (Prehľad)

Google updaty v roku 2022 (Prehľad)

Google v roku 2022 ohlásil nepreberné množstvo aktualizácií (Google updaty). Časť z nich však bola oznámená oficiálne alebo potvrdená. Tento krátky prehľad mapuje oficiálne aktualizácie Google 2022 zoradené prehľadne podľa typu. Môže sa zdať, že počet aktualizácií...

Focusky #31 – Novinky z digitálneho marketingu

Focusky #31 – Novinky z digitálneho marketingu

Ďalší mesiac prináša novinky z digitálneho marketingu. Môžete sa dočítať viac o tom, aké faktory ovplyvňujú zákazníkov pri nákupnom rozhodovaní, ale aj na čo sa zamerať na Instagrame či Facebooku v roku 2023. Taktiež sa dozviete aké sú najlepšie časy na pridávanie...

Focusky #30 – Novinky z digitálneho marketingu

Focusky #30 – Novinky z digitálneho marketingu

Vitajte milí čitatelia pri prvých Focuskách v tomto roku. Ako každý mesiac, tak aj v januári vám prinášame čerstvé novinky zo sveta digitálneho marketingu. V článku sa dozviete zaujímavé veci, ktoré si prichystal WhatsApp, Instagram a Meta. Na konci sa dozviete aj kto...

Digitálne trendy 2023

Digitálne trendy 2023

Nakrúcajte krátke videá, nahrávajte podcasty a zapojte interaktívne prvky na vašej webstránke Krátke videá a presnejšie dáta. Dva najdôležitejšie trendy, ktoré budú dominovať digitálnemu marketingu v tomto roku. Zapojte ich do vašej marketingovej stratégie. Krátke...

7 tipov pri výbere názvu domény

7 tipov pri výbere názvu domény

Ako povedala George Sand "Pamäť je vôňa duše" ("Le souvenir est le parfum de l'âme"). Názov domény je niečo, čo by malo v mysliach zákazníkov rezonovať prirodzene a stalo sa ich súčasťou - ľahko zapamätateľnou. Preto je výber názvu domény pri zakladaní nového (online)...

Web s hodnotením 100 zo 100

Web s hodnotením 100 zo 100

Určite každý pozná ten pocit, keď sa webová stránka načítava až príliš pomaly. Má skutočne tento parameter rýchlosti až taký veľký význam, aby ste sa mu venovali vo svojej spoločnosti? Webová stránka je dnes už pre prezentovanie akejkoľvek spoločnosti nedieľnou...

9 najčastejších chýb pri Google Ads

9 najčastejších chýb pri Google Ads

Na čo si dať pozor v Google Ads reklamách Správne nastavené Google Ads reklamy šetria financie a zvyšujú šance na konverziu. Hoci veľa úloh už do rúk preberá umelá inteligencia a strojové učenie, sú tu stále veci, ktoré treba nastavovať a sledovať. Nastavte si správne...

Statická či dynamická webová stránka? (Prehľad)

Statická či dynamická webová stránka? (Prehľad)

Čo treba zvážiť skôr, ako sa do tvorby webu pustíte? Poznáte výhody a nevýhody, ktoré prináša statická a dynamická webová stránka? Čo zohľadniť skôr, než začnete s tvorbou webovej stránky, respektíve si dáte webové riešenie vytvoriť? Ak nedržíte krok s trendom...

Prečo byť na TikToku?

Prečo byť na TikToku?

Prečo by mala byť vaša značka na TikToku? Tik-Tok sa na Slovensku teší čoraz väčšej obľube. Nielen mladí, ale tiež staršie ročníky si zakladajú profily. Na tejto platforme nájdeme aj slovenské firmy s firemnými profilmi. Pridajte sa k nim a nezmeškajte príležitosť....

Natočte reelska skôr, než Instagram zatočí s vašim dosahom

Natočte reelska skôr, než Instagram zatočí s vašim dosahom

Reels patrí dnes medzi najobľúbenejšie formáty na Instagrame. Používajte ich a rozšírte publikum sledovateľov. Instagram pripravil niekoľko pozitívnych zmien, ktoré prinesie v najbližšom období. Prioritu začínajú zohrávať formáty Reels. Ich popularita každý deň rastie...

Google operátory a Google dorks (Návod)

Google operátory a Google dorks (Návod)

Vyhľadávanie vo vyhľadávačoch často krát vykonávame intuitívne. Preto je úplne prirodzené, že užívatelia svoj hľadaný výraz opakovane preformulujú. Zmena a prepísanie hľadaného výrazu sa veľa krát deje opakovane. Dôvod je jednoduchý. Dostať sa k presnejšiemu a...

Focusky #29 – Novinky z digitálneho marketingu

Focusky #29 – Novinky z digitálneho marketingu

Nový mesiac znamená čas na novinky z digitálneho marketingu. V tomto čísle Focusiek sa dozviete aké nové funkcie a možnosti spustila, ale aj pripravuje spoločnosť Meta na sociálnych sieťach Facebook, Instagram a WhatsApp. Tak pokračujte v čítaní, nech vám nič...

Buďte vyššie vo vyhľadávaní. Aktualizujte URL vo vašich textoch

Buďte vyššie vo vyhľadávaní. Aktualizujte URL vo vašich textoch

Píšete si texty na webovú stránku? Ak v nich používate URL odkazy na vaše staršie články, pravidelne kontrolujte ich aktuálnosť. Pre vyhľadávač Google je ich funkčnosť dôležitá. Používajte URL odkazy v textoch Pri písaní textov na web stránku, najmä blogov a...

5 tipov pre zvýšenie konverzného pomeru

5 tipov pre zvýšenie konverzného pomeru

Ako zvýšiť konverzný pomer na web stránke? Čím vyšší konverzný pomer, tým lepšie pre náš biznis. Na to, či návštevník našej webstránky spraví želanú konverziu však vplýva množstvo faktorov. Na niektorých dokážeme zapracovať a zvýšiť tak konverzný pomer. Konverzia a...

Ako začať robiť podcasty?

Ako začať robiť podcasty?

Ľudia vás môžu aj počúvať: Ako začať robiť podcasty? Podcasty naberajú v poslednej dobe na popularite. Ich výhodou je, že môžete robiť inú činnosť a popritom počúvate a získavate nové informácie. Podcasty obohatia aj váš marketing. Nárast popularity podcastov sa deje...

Focusky #28 – Novinky z digitálneho marketingu

Focusky #28 – Novinky z digitálneho marketingu

Každý mesiac vám prinášame súhrn tých najzaujímavejších noviniek z digitálneho marketingu. Preto sa aj v tomto čísle Focusiek dozviete informácie, ktoré by vám rozhodne nemali uniknúť. Množstvo noviniek prináša sociálna sieť Instagram, dočítate sa však aj o zmenách...

Ako sa organicky dostať na vyššie pozície v Google?

Ako sa organicky dostať na vyššie pozície v Google?

Google zvýšil tlak na odbornosť textov Obsah na webových stránkach musí byť unikátny a kvalitný. To je novinka, ktorú nedávno zverejnil Google. Tlak na kvalitu obsahu v online Google vyvíja už niekoľko rokov. Ak sa chcete dostať na vyššie pozície v organickom...

Ako začať používať Google Analytics 4?

Ako začať používať Google Analytics 4?

Ako začať používať Google Analytics 4: Základné nastavenia Google Analytics Universal, na ktorý sme boli doteraz zvyknutí, končí od júla 2023. Google už dlhodobo odporúča na web stránky umiestniť aj kód nového Goolge Analytics 4. Dôvod je jednoduchý – zachovanie...

Konferencia DMEXCO 2022

Konferencia DMEXCO 2022

Nahliadnite s nami do zákulisia konferencie DMEXCO 2022. Nižšie vám prinášame zhrnutie toho najdôležitejšieho a najzaujímavejšieho, čo sme tento rok na DMEXCO mali možnosť zažiť. Tu nájdete nové trendy, metódy, know-how uznávaných expertov a predikcie na rok 2023,...

Focusky #27 – Novinky z digitálneho marketingu

Focusky #27 – Novinky z digitálneho marketingu

Svet digitálu sa mení neuveriteľnou rýchlosťou. Ak sa chcete dozvedieť, čo nové nás čaká na Instagrame, Facebooku či Googli, alebo aké kľúčové metriky by ste mali sledovať na rôznych sociálnych platformách, rozhodne pokračujte v čítaní. Dôležitosť komunikácie so...

Nahradia virtuálni influenceri tých tradičných?

Nahradia virtuálni influenceri tých tradičných?

Kto sú virtuálni influenceri? Puma, Samsung, Prada. Značky, ktoré si vybudovali vlastných virtuálnych influencerov. Novinka, ktorá zrejme v budúcnosti zamáva influencer marketingom. Tak trocha z ríše sci-fi? Nie, skutočnosť. Je to jeden z trendov automatizácie. Nejde...

5+5 tipov ako na úspešný eshop s oblečením

5+5 tipov ako na úspešný eshop s oblečením

Módny priemysel pred a po Covid19 Pandémia COVID19 zasiahla každú oblasť nášho života a výnimkou neostal ani životný štýl a dopad na módny priemysel. Ten sa jednak presunul z offline sveta do online oblasti, kde sa od roku 2021, peredaje vyšplhali na 4,9 bil. dolárov....

Ako na moderné náborové kampane?

Ako na moderné náborové kampane?

Situácia na trhu práce Trpí vaša spoločnosť nedostatkom pracovníkov? Nie ste v tom sami. Už niekoľko rokov sa ozývajú viaceré firmy, že majú nedostatok pracovných síl. A nielen sezónnych. Situácia sa naďalej priostruje. Problémy s obsadením pracovných miest v...

Focusky #26 – Novinky z digitálneho marketingu

Focusky #26 – Novinky z digitálneho marketingu

Neustále sa meniace digitálne prostredie nám opäť prináša rôzne novinky, o ktorých by ste mali rozhodne vedieť. Na sociálnej sieti Instagram môžete čakať nové kreatívne nástroje pre Reels či natívny nástroj pre plánovanie obsahu. Meta sa zase chce viac zamerať na...

Ako robiť súťaže na sociálnych sieťach v 2022?

Ako robiť súťaže na sociálnych sieťach v 2022?

Aktualizovaný článok z 20.5.2020 Ako robiť súťaže, aby vám nezablokovali účet? Zdieľaj a označ kamoša v komentári. Tieto najčastejšie výzvy, s ktorými sa môžeme stretnúť pri súťažiach na sociálnych sieťach stále skvele fungujú a pretože povedomie o vás rastie samo, vy...

Čo má obsahovať newsletter?

Čo má obsahovať newsletter?

Ako štruktúrovať obsah newslettra Zákazníka ste zaujali predmetom správy. Otvoril newsletter a prezerá si, čo mu ponúkate. Ľudia spravidla obsah skenujú (a nečítajú). Text preto štruktúrujte. Dôležité sú tiež obrázky, ktoré napovedia viac. Ak máte eshop, nahrajte do...

Ako napísať pútavý newsletter?

Ako napísať pútavý newsletter?

Tipy ako pripraviť newsletter s vysokým open rate Newsletter je stále silným nástrojom v rukách marketérov. Patrí do direct marketingu, pretože cez túto službu oslovujeme ľudí, ktorí sa prihlásili do newslettra. A teraz od vás očakávajú zaujímavé ponuky či relevantné...

Aký je rozdiel medzi Facebook a Google Ads?

Aký je rozdiel medzi Facebook a Google Ads?

Facebook vs. Google. Aké sú hlavné rozdiely a kde sa oplatí investovať Reklamné platformy Google a Facebook patria medzi najpoužívanejšie a najúčinnejšie v našom regióne. Pod Google patria ďalšie platformy ako YouTube či Shopping. Facebook zase v sebe zahŕňa aj...

Ako funguje sprievodca na Instagrame?

Ako funguje sprievodca na Instagrame?

Ako na sprievodcu na Instagrame v roku 2022 Instagram Guide je funkcia, ktorá je dostupná od vypuknutia covidovej pandémie, ale nie však pre všetkých. Teraz ju Instagram sprístupnil pre každého a rozšíril o nové fičúrky. Máte už spusteného svojho sprievodcu? Instagram...

Focusky #25 – Novinky z digitálneho marketingu

Focusky #25 – Novinky z digitálneho marketingu

Opäť tu máme nový mesiac, čo znamená, čas na novinky zo sveta digitálu. V dnešných focuskách sa dozviete rôzne vylepšené funkcie a možnosti, ktoré nám prinášajú sociálne siete Instagram a Facebook. Či už vás zaujímajú klipy Reels, nákupy, alebo spolupráca s...

Skôr než povieš Švec #4

Skôr než povieš Švec #4

RUBRIKA: Skôr než povieš Švec Komentáre neuromarketéra Mira Šveca Kým všetky reklamy sa snažia o to, aby si ich ľudia všimli a porozumeli ich obsahu, festivalové plagáty sú z inej galaxie. Umelá inteligencia, ktorá hodnotí kreatívne návrhy komunikácie sa...

Čo sú Google Ads a ako fungujú ?

Čo sú Google Ads a ako fungujú ?

Ako používať Google Ads pre online marketing Ak potrebujete čo najrýchlejšie zviditeľniť váš biznis v online prostredí, ideálny nástroj pre reklamu je Google Ads. Zobrazovať sa budete vo vyhľadávači Google, alebo tiež na spolupracujúcich stránkach, spravodajských...

Focusky #24 – Novinky z digitálneho marketingu

Focusky #24 – Novinky z digitálneho marketingu

Ak nechcete zmeškať novinky z digitálneho marketingu ste na správnom mieste. Vo focuskách č. 24 sa dočítate ďalšie zaujímavosti, ktoré by vám nemali uniknúť. Aký bude nový typ reklám na Facebooku a ako pracuje spoločnosť na ochrane pred podvodnými recenziami? Aké...

Skôr než povieš Švec #3

Skôr než povieš Švec #3

RUBRIKA: Skôr než povieš Švec Komentáre neuromarketéra Mira Šveca Efektivita reklamy a vlastne aj priebeh každej komunikácie medzi ľuďmi ovplyvňuje náročnosť spracovania správy a schopnosť porozumieť jej obsahu. V reklame je to ako v hlučnom prostredí, kde musíte...

Ako cieliť reklamu na Facebooku?

Ako cieliť reklamu na Facebooku?

Pozor na špeciálne kategórie reklám na Facebooku (Meta) Ak inzerujete v oblasti bývania, finančníctva či hľadáte nových zamestnancov, platia nové pravidlá. Facebook postupne oklieštil nielen cielenie na záujmy, ale niektoré témy a oblasti preradil do  špeciálnych...

Ako na prosperujúci eshop v mori konkurencie?

Ako na prosperujúci eshop v mori konkurencie?

Ako na úspešný eshop Odpoveďou je marketingová stratégia. Keď idete na digitálny trh, mali by ste mať vopred premyslené, kde, kedy a ako budete online. Tak, aby ste boli viditeľní pre potenciálnych zákazníkov. Tak, aby ste budovali povedomie o vašej značke. A...

Focusky #23 – Novinky z digitálneho marketingu

Focusky #23 – Novinky z digitálneho marketingu

Ďalší mesiac nám prináša ďalšie zaujímavosti zo sveta digitálneho marketingu. V dnešných focuskách sa dočítate kedy je nejlepší čas na zverejňovanie príspevkov, či zvyšujú hastagy zapojenie na IG, aké novinky prináša WhatsApp a iné. Ak nechcete aby vám niečo uniklo,...

Najlepšie marketingové kanály pre eshop

Najlepšie marketingové kanály pre eshop

V týchto marketingových kanáloch by váš eshop nemal chýbať Využívate dostatočne marketingové kanály, ktoré by vám mohli priniesť želané konverzie? Situácia s cookies a pravidlami GDPR bude čoraz ťažšia a náročnejšia na realizáciu. Rozvrhnite preto svoje marketingové...

Influencer Marketing – trend 21. storočia

Influencer Marketing – trend 21. storočia

Kto sú influenceri? Sú influenceri celebrity, trendsetteri, mienkotvorcovia alebo ambasádori? Dá sa povedať, že áno. Influencerov môžeme definovať ako subjekty, ktoré v online priestore využívajú svoj potenciál za účelom ovplyvňovania verejnosti a poskytujú svoje...

Slovenskí Youtuberi – TOP 10

Slovenskí Youtuberi – TOP 10

Prvý článok o youtuberoch vyšiel v roku 2017, kde ste sa mohli dočítať o vtedajších najznámejších menách slovenskej Youtube scény. V roku 2021 sme pre vás pripravili update článku s doplnkom o tom, ako sa časť z nich pomaly presúva na platformu Instagram - viac sa...

Kedy zverejňovať príspevky na sociálnych sieťach?

Kedy zverejňovať príspevky na sociálnych sieťach?

Ten, kto pracuje v marketingu vie, že univerzálny čas pre zverejňovanie príspevkov na sociálnych sieťach neexistuje. Každá stránka, či už na Facebooku, Instagrame alebo Linkdine, má špecifické publikum, ktoré je aktívne v rôznych časoch. Preto, ak ste tvorcom obsahu,...

Focusky #22 – Novinky z digitálneho marketingu

Focusky #22 – Novinky z digitálneho marketingu

Nenechajte si ujsť ďalšie najnovšie možnosti a funkcie, ktoré prinášajú známe sociálne siete. V dnešnom čísle focusiek sa dočítate o nových funkciách správ na Instagrame, taktiež akú možnosť umiestnenia reklám táto aplikácia viac neponúka. Ďalej sa dozviete zaujímavé...

SEO Restart 2022 – Reštart SEO nie len v Prahe – 💻📝 iFOCUS

SEO Restart 2022 – Reštart SEO nie len v Prahe – 💻📝 iFOCUS

7. apríla 2022 sa konala v Prahe konferencia SEO Restart po dlhšej odmlke. V iFocus sme neváhali a rozhodli sme sa túto informáciami nabitú konferenciu navštíviť. Vychutnať si obdobie po zvoľnení Covid omedzení, nie len na Slovensku, ale aj v susednom Česku a nasať...

Umelá inteligencia v praxi

Umelá inteligencia v praxi

Umelá inteligencia zistila, že slávny obraz nenamaľoval Paul Rubens Známy obraz Samson a Dalila namaľoval niekto iný. Pomocou umelej inteligencie a algoritmov vedci zistili, že jednotlivé atribúty obrazu a rukopis nezodpovedajú maliarskemu štýlu barokového umelca...

Focusky #21 – Novinky z digitálneho marketingu

Focusky #21 – Novinky z digitálneho marketingu

V aprílových focuskách sa dočítate o najnovších pripravovaných možnostiach a funkciách, ktoré prinášajú známe sociálne siete ako Facebook, Instagram, LinkedIn či Tiktok. Instagram spúšťa automatické titulky pre videá vo feede Automatické titulky patria k jednej z...

Smart Shopping v Google končí. Nahradí ho Performance Max

Smart Shopping v Google končí. Nahradí ho Performance Max

Nový typ kampaní Performance Max od Google bude ešte efektívnejší a výkonnejší ako doterajšie smart kampane. Google zatiaľ klasické shopping kampane nezruší, novinka má nahradiť len tie smart kampane. Podľa nášho Google accounta vychytávajú posledné chybičky a do...

Linkedin titulná fotka, prečo je dôležitá a ako sa odlíšiť ?

Linkedin má v súčasnosti viac ako 700 miliónov registrovaných užívateľov, čo oproti Facebooku, Instagramu či TikToku stále zaostáva, avšak nesmieme zabúdať, že Linkedin slúži v prvom rade pre podnikateľov a má serióznejší charakter ako spomínané (populárnejšie)...

Skôr než povieš švec #2

Skôr než povieš švec #2

Komentáre neuromarketéra Mira Šveca Neuromarketing sa vrátil vďaka online nástrojom SaaS s AI do daily marketingu, čo dnes už umožňuje pretesty naozaj každej kreatívy. Odpadajú náklady a časové straty na náročné a zdĺhavé testovanie. Dvere k lepšej efektivite sú tak...

Klasický Google Analytics končí. Privítajte GA4

Klasický Google Analytics končí. Privítajte GA4

Google nedávno oznámil, že od júla 2023 už nepočíta s podporou aktuálnej verzie Google Analytics. Tú nahradí aktualizovaná podoba pod novým názvom Google Analytics 4 (GA4). Od júla 2023 nastanú v sledovaní dát zmeny. Google Analytics 4 nahradí pôvodnú verziu, ktorú...

D2C marketing: Keď zákazník nakupuje priamo od značky

D2C marketing: Keď zákazník nakupuje priamo od značky

D2C marketing: Keď zákazník nakupuje priamo od značky D2C marketing je nový biznis model, ktorého sa chytili mnohé známe značky. Z predajného reťazca vynechávajú svojich obchodných partnerov a produkty ponúkajú priamo zákazníkom. Výrobca sa tak súčasne stáva aj...

Focusky #20 – Novinky z digitálneho marketingu

Focusky #20 – Novinky z digitálneho marketingu

Opäť tu máme začiatok nového mesiaca, čo znamená čas na novinky z digitálneho marketingu. V dnešných focuskách sa dočítate o novej funkcii like v IG stories či o nových nástrojoch pre správu obsahu. Akú ďalšiu zmenu prináša sociálna sieť Facebook a akú zaujímavú...

Sme zlatí. Mergado nám udelilo najvyšší certifikát

Sme zlatí. Mergado nám udelilo najvyšší certifikát

Mergado je skvelý nástroj pre správu produktových feedov. V našej agentúre ho naplno využívame pre úpravu feedov a pre inzerciu v online. Zlatý certifikát znamená, že ovládame základné aj pokročilé funkcie Mergada. Zložili sme potrebné skúšky absolvovaním...

Skôr než povieš švec #1

Skôr než povieš švec #1

Komentáre neuromarketéra Mira Šveca Umelá inteligencia dnes dokáže s 92 percentnou úspešnosťou nahradiť reálne merania, čo vracia neuromarketing do každodennej marketingovej hry. Klasické testovanie vizuálov? Eyetracking? Zabudnite! Pri týchto muzeálnych technológiách...

Ako cieliť na generácie Y a Z?

Ako cieliť na generácie Y a Z?

Cieľovka. Aká je vaša cieľovka? Poznáte ju dobre? Dávno neplatí, že všetko funguje globálne. Generácie sú od seba natoľko rozdielne, že im treba prispôsobiť kreatívy. Máme tu generáciu, ktorá už nezažila obdobie bez mobilov, internetu či virtuálnej reality. Poďme sa...

Focusky #19 – Novinky z digitálneho marketingu

Focusky #19 – Novinky z digitálneho marketingu

Aké nové zmeny a možnosti prinášajú sociálne siete Instagram a LinkedIn? Či už ste ich milovníkom alebo ešte len na nich začínate, v tomto článku sa dozviete všetky potrebné veci a  zaujímavosti.  Vertikálne zobrazenie stories na Instagrame Stories by sa mali dať...

Pozornosť ako kľúčový faktor v reklame

Pozornosť ako kľúčový faktor v reklame

Tlak na zvyšovanie efektivity kampani neustále rastie. Odborná správa a optimalizácia  reklamných kampaní má svoje limity, tak ako aj úprava webstánky. Pomerne veľký priestor na zvýšenie efektivity marketingových aktivít je v práci s kreatívou. Z viacerých možností je...

Focusky #18 – Novinky z digitálneho marketingu

Focusky #18 – Novinky z digitálneho marketingu

Ešte pred tým ako sa pustíte do čítania našich Focusiek, by som vám rada zaželala všetko dobré do nového roka. V tomto článku sa dozviete ďalšie zaujímavé informácie a novinky z digitálneho marketingu, ktoré by vám rozhodne nemali uniknúť.  Facebook pridá do skupín...

Focusky #17 – Mesačné novinky z digitálneho marketingu

Focusky #17 – Mesačné novinky z digitálneho marketingu

Nový mesiac prináša ďalšie nové zaujímavé novinky zo sveta digitálneho marketingu. Prinášame vám rôzne zaujímavosti z viacerých sociálnych sietí na jednom mieste. Pokračujte v čítaní článku a dozviete sa viac. 8 tipov ako maximalizovať engagement pomocou Instagram...

Focusky #16 – Mesačné novinky z digitálneho marketingu

Focusky #16 – Mesačné novinky z digitálneho marketingu

Ponorte sa do sveta online marketingu, ktorý je plný prekvapení a neustálych zmien. Toto dynamické prostredie si vyžaduje pravidelné vzdelávanie sa a sledovanie trendov. Na tomto mieste sa dozviete ďalšie zaujímavosti, ktoré by vám rozhodne nemali uniknúť. Nepretržité...

Digitálny nábor bez profesia.sk

Digitálny nábor bez profesia.sk

Každý, kto pracuje v HR to pozná. Nie sú ľudia. A keď sú, tak pravdepodobne pokrivkáva ich odbornosť, spoľahlivosť alebo lojalita. Hádam nie je odvetvie, kde by takýto problém nebol. V niektorých sektoroch pomôže robotizácia, ktorej horizont sa približuje. To ale...

Focusky #15 – Novinky z digitálneho marketingu

Focusky #15 – Novinky z digitálneho marketingu

Prinášame vám ďalšie zaujímavé informácie zo sveta digitálneho marketingu. Dozviete sa, čo sa zmenilo na niektorých sociálnych sieťach ale aj novinky, ktoré sa ešte len chystajú. Facebook obmedzí údaje o divákoch v stories Facebook aktuálne testuje nový proces. Po...

Výkonnejšia Facebook reklama vďaka Ad Strategies

Výkonnejšia Facebook reklama vďaka Ad Strategies

Od Ad Strategies si Facebook sľubuje zlepšenie automatizácie reklám Posledné zmeny vo Facebooku priniesli mnoho rozčarovania vo výsledkoch reklám. Facebook prichádza teraz s novinkou – Ad Strategies. Úlohou je zlepšiť automatizáciu a tým aj celkový výkon reklám. Výkon...

Viete, ako ochrániť svoj Facebook pred útokom hackerov?

Viete, ako ochrániť svoj Facebook pred útokom hackerov?

Chráňte sa pred útokmi hackerov Pri klikaní na neznáme adresy a odkazy riskujete stratu prístupu k vlastným účtom na Facebooku. Či už k osobnému profilu alebo k stránke. Ak prostredníctvom svojho facebookového účtu spúšťate reklamy, mali by ste myslieť na bezpečnosť...

Ako získať skvelé kľúčové slová alebo čo hľadajú ľudia v Google?

Ako získať skvelé kľúčové slová alebo čo hľadajú ľudia v Google?

Správne kľúčové slová v reklamách vám potiahnu biznis Kľúčové slová používame každý deň. Zadajte si do google kľúčové slovo marketingová agentúra. Koľko sa vám zobrazilo platených výsledkov? Ak by ste hľadali marketingovú agentúru pre vašu firmu, do vyhľadávača Google...

Zachráňte váš online biznis. Nárokujte si vašu firmu v Google.

Zachráňte váš online biznis. Nárokujte si vašu firmu v Google.

Pridanie alebo nárokovanie firmy v službe Moja firma na Googli Máte v Google vytvorený účet pre vašu firmu, ale neviete sa k nemu dostať? Nárokujte si vašu firmu u Google. Ide to a do 30 dní celý problém vyriešite k vášmu prospechu. Pozor nie vždy však je takáto...

Cookies opäť zamávajú Facebookom, je záchrana v API prepojení?

Cookies opäť zamávajú Facebookom, je záchrana v API prepojení?

Začiatkom júla Facebook pristúpil k novým zmenám, ktoré súvisia s úpravami cookies. Postupne pribudnú aktualizácie súhlasu so súbormi cookies a nová kontrola údajov tretích strán. Tieto kroky zamávajú reportami aj efektívnosťou reklám. Nové pravidlá pre Cookies...

Focusky #14 – Novinky z digitálneho marketingu

Focusky #14 – Novinky z digitálneho marketingu

Pravidelný súhrn noviniek zo sveta digitálneho marketingu. Napísaný tak, aby vám už nikdy neunikli žiadne dôležité zmeny, aktuality a odporúčania. Dozviete sa, čo sa udialo alebo sa chystá medzi sociálnymi sieťami a reklamnými systémami. Facebook a Instagram Emojis...

Facebook robí výrazné zmeny, dotkne sa to výsledkov reklám

Facebook robí výrazné zmeny, dotkne sa to výsledkov reklám

Pred nedávnom sme na našom blogu zverejnili článok o zmenách Facebooku, ktoré musel spraviť, aby vhodne a včas reagoval na zmeny prichádzajúce s nástupom Apple tracking transparency. Táto téma je stále veľmi aktuálna a zmeny prichádzajú nečakane a často. Preto sme sa...

Predávajte online. Teraz sa oplatí prevádzkovať e-shop.

Predávajte online. Teraz sa oplatí prevádzkovať e-shop.

Posledné mesiace poradne zamiešali kartami v online predaji a v predaji cez kamenné prevádzky. Kým mnoho kamenných prevádzok zostalo zatvorených a zmenili sa iba na výdajne tovaru, eshopy začali využívať aj tí, ktorí do poslednej chvíle odmietali nastávajúce zmeny a...

Focusky #13 – Novinky z digitálneho marketingu

Focusky #13 – Novinky z digitálneho marketingu

Pravidelný súhrn noviniek zo sveta digitálneho marketingu. Napísaný tak, aby vám už nikdy neunikli žiadne dôležité zmeny, aktuality a odporúčania. Dozviete sa, čo sa udialo alebo sa chystá medzi sociálnymi sieťami a reklamnými systémami. Facebook a Instagram...

Ako optimalizovať reklamy na Facebooku?

Ako optimalizovať reklamy na Facebooku?

Reklama na Facebooku ponúka viacero možností propagácie. Je to prvý krok, ktorý musíte urobiť pri príprave reklám. Od správne zvolenej optimalizácie závisí potom úspech inzercie. Pred spustením reklamy musíte vedieť, čo jej jej cieľom. Zvýšiť povedomie o značky,...

Focusky #12 – Novinky z online marketingu

Focusky #12 – Novinky z online marketingu

Pravidelný súhrn noviniek zo sveta digitálneho marketingu. Napísaný tak, aby vám už nikdy neunikli žiadne dôležité zmeny, aktuality a odporúčania. Dozviete sa, čo sa udialo alebo sa chystá medzi sociálnymi sieťami a reklamnými systémami. Facebook a Instagram...

Zelený marketing sa stane konkurenčnou výhodou

Zelený marketing sa stane konkurenčnou výhodou

Zelený marketing je dnes všade aspoň v malom množstve medzi nami. Témy ako zero waste, upcykling či recyklovanie použitých vecí sa stávajú dôležitou súčasťou života firiem a ľudí. Ako ste na tom vy? Zelený marketing: Začína sa to drobnosťami Mnohé firmy dnes balia...

Facebook umožní adminom stopnúť hejterov pod príspevkami

Facebook umožní adminom stopnúť hejterov pod príspevkami

Vypublikovali ste príspevok na vašej Facebook stránke a strhla sa pod ním divoká diskusia? Koľkokrát sme si vzdychli, keby sa dali vypnúť komentáre. Ten čas konečne nastal. Facebook uvádza pre správcov stránok aj pre užívateľov novú funkcionalitu. Umožní vypnúť...

eTarget vám pritiahne prémiových zákazníkov

eTarget vám pritiahne prémiových zákazníkov

eTarget je reklamný systém, cez ktorý môžete ozvláštniť vašu inzerciu v online a osloviť väčšie publikum. Systém ponúka niekoľko zaujímavých formátov, napríklad tiež službu Programmatic. Všetky sme vyskúšali a priniesli klientom výborné výsledky. Lepšie výsledky...

Ako nastaviť Facebook Pixel

Ako nastaviť Facebook Pixel

Facebook Pixel slúži na sledovanie konverzií. Umiestňujeme ho do kódu stránky. Facebook Pixel vytvoríme cez Facebook Business Manager. Návod, ako ho založiť nájdete v našom blogu. Pixel zbiera údaje o návštevníkoch stránky. na základe ktorých môžete vytvárať...

Facebook Business Manager: manuál na založenie

Facebook Business Manager: manuál na založenie

Facebook Business Manager je nástroj, ktorý používame pri správe reklamných kampaní, Instagramu aj na správu Facebook stránky. Všetko je na jednom mieste. Facebook Business Manager - potrebujete ho  Facebook Business manager, hoci to znie troška odstrašujúco,...

Focusky #11 – Novinky z online marketingu

Focusky #11 – Novinky z online marketingu

Prinášame vám prehľadné zhrnutie noviniek zo sveta online reklamy a sociálnych sietí za posledný mesiac. Ukážeme vám vychytávky, na ktoré by ste sa mali zaručene pozrieť. Akú kampaň spustil Facebook na podporu malých podnikateľov a ktoré reklamy na tohtoročnom super...

Google zmeny: Mení sa frázová zhoda a modifikátor voľnej zhody

Google zmeny: Mení sa frázová zhoda a modifikátor voľnej zhody

Google zmeny: zjednodušenie kľúčových slov v Google Ads. Google prichádza so zmenou vo frázovej zhode a modifikátore voľnej zhody. Od februára 2021 zahŕňa frázová zhoda aj funkcie modifikátora voľnej zhody. Zmena nijako neovplyvní skóre kľúčových slov. Nová zmena...

Videoformáty Google Ads: Zaujímavým spotom oslovíte viac ľudí

Videoformáty Google Ads: Zaujímavým spotom oslovíte viac ľudí

Videoformáty Google Ads dokážu pritiahnuť množstvo ľudí na vašu stránku, k vašim produktom a službám. Niektoré formáty sa zobrazujú nielen v rámci služby Youtube, ale tiež na webstránkach a v aplikáciách, ktoré sú spriaznené s Google. Medzi používané videoformáty...

Clubhouse: Na diskusiu, ale len pre pozvaných

Clubhouse: Na diskusiu, ale len pre pozvaných

Clubhouse je nová sociálna sieť pre vytváranie diskusných skupín. Diskutuje sa naživo a zatiaľ iba pozvaní. Kto má rád podcasty, tak táto sociálna sieť sa mu isto zapáči. Sociálna sieť Clubhouse funguje zatiaľ iba pre iPhone. Do aplikácie sa však dostanete iba ak...

Nové poplatky: Google Ads ich účtuje vo vybraných krajinách

Nové poplatky: Google Ads ich účtuje vo vybraných krajinách

Nové poplatky od Google. Zobrazovanie reklám Google je v niektorých krajinách s novými poplatkami. Týka sa to Rakúska, Veľkej Británie a Turecka. Zmeny platia od novembra 2020. Zmena poplatkov znamená pre inzerentov to, že k bežným cenám za zobrazenie reklám sa účtujú...

Focusky #10 – Novinky z online marketingu

Focusky #10 – Novinky z online marketingu

Spolu s novým rokom prichádza aj naše zhrnutie noviniek za uplynulé obdobie. Facebook a Instagram Zmena vizuálu v mobilnej aplikácii Aktualizácia sa zatiaľ týka iba tvorcov a verejných osobností. Pre nás ostatných by sa zmeny mali dostaviť čoskoro. Cieľom nového...

Trendy v marketingu: Aký bude rok 2021?

Trendy v marketingu: Aký bude rok 2021?

Trendy v marketingu a na sociálnych sieťach pre rok 2021. Zachovajte rozvahu, mnoho vecí, ktoré v rámci trendov avizujú svetoví marketéri, sa nakoniec nestanú. A naopak, mnohé prídu nečakane. A zo skúseností vieme, že veľa súčasných nastavení funguje na výbornú a nie...

Focusky #9 – Novinky z online marketingu

Focusky #9 – Novinky z online marketingu

Opäť sme si pre vás pripravili krátky súhrn noviniek, ktoré sme zaznamenali za posledné obdobie. Facebook a Instagram Vypočujte si postrehy a rady v novom podcaste "Boost my business"   Pod týmto názvom nájdete viacero rozhovorov určených pre podnikateľov a...

Focusky #8 – Novinky z online marketingu

Focusky #8 – Novinky z online marketingu

V dnešných focuskách nájdete opäť viaceré zaujímavé novinky. Pozrieme sa do dielne Facebooku, ktorá nám najnovšie priniesla miznúce správy a topujúce komentáre. Google taktiež nesklamal a uľahčil nám cestu k zisku data driven atribučnému modelu. Facebook a Instagram...

Tieto bannery fungujú v Google ads najlepšie

Tieto bannery fungujú v Google ads najlepšie

Bannerová reklama v Google Ads má svoje špecifiká. Mnoho rozmerov slúži na to, aby sa čo najlepšie zobrazovali užívateľom na miestach, ktoré si vyberiete alebo na miestach, ktorých výber ponecháte na strojové učenie Google. Ak máte dostatočne veľký rozpočet pre vaše...

Focusky #7 – Novinky z online marketingu

Focusky #7 – Novinky z online marketingu

Online prostredie nezastavuje. Novinky pribúdajú ako na bežiacom páse a my vám ich predstavíme v nových focuskách. Dnes sa dozviete o novej možnosti označovania produktov na Instagrame, ako prejsť na Google analytics 4 a ukážeme vám, čo pridal Google v rámci...

Focusky #6 – Novinky z online marketingu

Focusky #6 – Novinky z online marketingu

V dnešných Focuskách nájdete odpoveď na otázku, ako robiť príbehy, aby vám prinášali výsledky. Spomenieme zopár menších zmien Facebooku, ale aj zmenu odstránenia atribučného modelu, ktorá vo svete PPC spustila vlnu otázok. Ak inzerujete na Google, treba spozornieť pri...

SPOTIFY: Oplatí sa mi inzerovať?

SPOTIFY: Oplatí sa mi inzerovať?

Spotify, streamovacia služba, prináša nové možnosti inzerovania.  Stále nová platforma pre počúvanie hudby ponúka možnosť propagovania služieb alebo výrobkov cez audio formát alebo cez bannerovú reklamu. Ako funguje Spotify? Spotify svojich užívateľov delí na dve...

Robte marketing pre internetové eshopy tak, aby ste boli v pluse

Robte marketing pre internetové eshopy tak, aby ste boli v pluse

Ak zákazníkom nedôverujete, nepredávajte. Začneme však optimisticky. Predávate v kamennej predajni a premýšľate aj nad eshopom? Myslíme si, že dnes by už každý obchod mal mať svoju digitálnu podobu. Či už len formou prezentačnej stránky s potrebnými kontaktmi pre...

Focusky #5 – Novinky z online marketingu

Focusky #5 – Novinky z online marketingu

Stručný prehľad noviniek z digitálu je opäť tu. Chcete vedieť, čo sa udialo za posledné 2 týždne? Dozviete sa o zaujímavých štatistikách, ktoré vám pomôžu pri výbere CMS, o tom, aký zmyslel majú kľúčové slová v doméne pre SEO alebo o nových zmenách na Facebooku....

Learning limited a ako ďalej s kampaňou

Learning limited a ako ďalej s kampaňou

Learning limited – nočná mora markeťákov alebo zbytočný strašiak? Strojové učenie už využíva naplno okrem Google aj Facebook. Funguje to skvele, ak máte pre sociálnu sieť dostatok zdrojových dát. Pripravili ste kampaň, napísali copy, vymysleli stratégiu, navrhli...

Focusky #4 – Novinky z online marketingu

Focusky #4 – Novinky z online marketingu

Čo sa udialo za posledné dva týždne v digitále a čo nás pravdepodobne neminie, sa dočítate v najnovších focuskách. Dozviete sa, ako prepojiť váš web s messengerom, zistíte, čo testuje Google alebo ako pár kliknutiami inzerovať v Microsoft ads.   Google ads Čaká...

Focusky #3 – Novinky z online marketingu

Focusky #3 – Novinky z online marketingu

V rýchlosti vám predstavíme novinky za uplynulé dva týždne. Dozviete sa, ako používať Reels od Instagramu, čo pribudlo v responzívnej reklame a aké problémy zas čakajú na stole Marka Zuckerberga.   Facebook a Instagram Budú Reels iba okopírovaný Tik Tok na...

Focusky #2 – Novinky z online marketingu

Focusky #2 – Novinky z online marketingu

A máme to tu, nové, rýchle a stručné! To je naše zhrnutie noviniek, ktoré sa objavili vo svete digitálneho marketingu za posledné dva týždne. A nie! Nebude to len o Tik Toku 😀   Bezplatné online kurzy pre podnikanie na Facebooku Facebook sprístupnil edukačný...

Komu povoliť vstup do reklamného účtu a aké práva mu prideliť?

Komu povoliť vstup do reklamného účtu a aké práva mu prideliť?

Dajte nám prístupy. Ak vaše reklamné účty spravujú agentúry, určite ste sa s tým stretli. Koľko prístupov, komu a s koľkými právami však udeliť? Na to sa pokúsime nájsť odpoveď na našom blogu. Prístupy do reklamných účtov a do účtu Google Analytics sú pre správcov...

Focusky #1 – Novinky z online marketingu

Focusky #1 – Novinky z online marketingu

Prinášame nový pravidelný formát článkov o novinkách z online marketingu. Uvedomujeme si, že v online priestore sa toho v krátkom čase dokáže udiať naozaj veľa a je veľmi jednoduché niečo prehliadnuť. Vieme aj to, že nemôžeme veriť každej titulke, ktorú si prečítame....

Ako čítať report od digitálnej agentúry

Ako čítať report od digitálnej agentúry

Ako čítať report od digitálnej agentúry a prečo je dôležité rozumieť číslam.  Agentúrny sprievodca zrozumiteľnosťou. Čo všetko si musíte pozrieť v reporte, aby ste vedeli, že vaše peniaze ste použili správne? Pred každou kampaňou si určite, aké ciele má splniť....

Dáte si trendy? Ako si kto povie a na čo má chuť

Dáte si trendy? Ako si kto povie a na čo má chuť

Cieľovka sa nám ešte viac rozdrobí, Instagram porastie, Facebook zostane super, skúsime Tik-Tok, LinkedIn nám príde čoraz viac zaujímavejší a Twitter teraz radšej nebudeme spomínať. A asi už vypukne mánia digitálneho detoxu. V našej agentúre pracujeme s troma...

Koľko stojí kliknutie?

Koľko stojí kliknutie?

Koľko stojí kliknutie? Veľmi častá otázka klientov, ktorí začínajú s online reklamou. Bežná je aj požiadavka na cenník za kliknutia odvodený od ich množstva, prípadne inej obchodnej veličiny. Ale žiadny pevne stanovený cenník neexistuje. Môže to vyzerať komplikovane,...

Google reklama pre estetickú kliniku – odporúčania

Google reklama pre estetickú kliniku – odporúčania

Väčšina reklám na produkty či služby sú schvaľované do pár minút, pretože Google vie, že ich obsahom nijak negatívne neovplyvníte dospelých alebo aj mladistvých používateľov internetu. Ak sa však pokúšate propagovať určitý životný štýl, estetické úpravy, lieky alebo...

Google, Facebook a Seznam venujú podnikateľom kredit zadarmo

Google, Facebook a Seznam venujú podnikateľom kredit zadarmo

Kto inzeroval minulý rok na Google, získa bezplatne kredit navyše. S podobnou pomocou prichádza aj Facebook a český Seznam. Malé a stredné firmy, ktoré aktívne inzerovali v Google od začiatku roka 2019 majú nárok na kredit zadarmo. Pomoc získajú aj mimovládky...

Cenové porovnávače: Ako na nich inzerovať efektívne?

Cenové porovnávače: Ako na nich inzerovať efektívne?

Cenové porovnávače. Ak ponúkate tovar, ktorý predáva aj vaša konkurencia, vstúpte do prostredia cenových porovnávačov. Zvýšite tým šancu získať zákazníkov a súčasne rastie aj povedomie o vašej značke. Heureka je kľúčová pre väčšinu obchodov Heureka je najznámejší...

Manuál ako transformovať svoje podnikanie na dobu digitálnu

Manuál ako transformovať svoje podnikanie na dobu digitálnu

Ako preklenúť obdobie neistoty a transformovať svoje podnikanie na dobu digitálnu. Bonus 7 bezplatných nástrojov  a rád, ako začať alebo sa zlepšiť, aby ste dosiahli úspech v novej digitálnej dobe. Situácia s korona vírusom nebola plánovaná a zastihla viacerých...

Ako robiť marketing v čase koronavírusu?

Ako robiť marketing v čase koronavírusu?

Marketing v čase koronavírusu, láska v čase cholery. Trocha si pomôžeme Marquézom a jeho skvelým románom. Ľudia sú doma, v karanténe. Obchody zatvorené, preto je dôležité, aby sme sa ako marketéri teraz zamerali na online služby. Online domášky drogérie, potravín,...

Google Moja Firma už má vo vybraných krajinách chat

Google Moja Firma už má vo vybraných krajinách chat

Google Moja Firma zlepšila komunikáciu so zákazníkmiGoogle pridal do služby Moja Firma chat pre hotely a reštaurácie. Zatiaľ je dostupný len pre vybrané krajiny. Na Slovensku zatiaľ nie je. Nemáte túto službu? Založte si bezplatný účet. Chat v službe Moja Firma...

8 praktických rád ako migrovať web a nestratiť SEO pozície

8 praktických rád ako migrovať web a nestratiť SEO pozície

Každý web občas potrebuje redizajn, nový redakčný systém alebo migrovať na iný webhosting. Všetky tieto zmeny môžu spôsobiť pokles návštevnosti. Aký veľký pokles to bude a ako dlho potrvá, závisí od viacerých faktorov, na ktoré upozorníme v tomto článku. Ide o pomerne...

Oplatí sa byť v B2B segmente na Instagrame?

Oplatí sa byť v B2B segmente na Instagrame?

Áno, LinkedIn je pre B2B segment ako stvorený. To ste už určite čítali alebo počuli. Ale nefungujú vám to tak, ako by ste si predstavovali? Vaši klienti sa pohybujú naprieč všetkými sociálnymi sieťami. Dnes má facebookový profil každý a podobne je to aj s Instagramom...

Je balík už na ceste k vám? Google vie už naozaj všetko.

Je balík už na ceste k vám? Google vie už naozaj všetko.

Skúšali ste zadať do Google, či je váš balík z eshopu už u dopravcu? Google odteraz poskytuje aj tieto informácie. Jednoducho, ak doteraz v Googli o nás nevedeli všetko, tak teraz už majú informácie kompletné. 😊 Google sleduje vaše objednané balíky Nová funkcia od...

Máte viac správcov na Facebooku? Zvýšte kontrolu toho, čo robia

Máte viac správcov na Facebooku? Zvýšte kontrolu toho, čo robia

História správy stránky (Page Managment History) je nová karta, ktorú Facebook doplnil do svojich funkcionalít. Vďaka nej máte ako admin pod kontrolou všetkých správcov a vidíte, aké zmeny urobili na stránke. Zmeny sa do karty zapisujú od novembra minulého roku....

Nenechajte si zákazníkov preberať konkurenciou

Nenechajte si zákazníkov preberať konkurenciou

Čo spravia návštevníci vášho webu, ktorí nenakúpili? Zabudnú na vás alebo budú hľadať inde. Pripomeňte im, čo si na vašej webstránke prezerali. Využite dynamický remarketing služby Google Ads. Dynamický remarketing a remarketing. Aký je medzi nimi rozdiel? Remarketing...

Rozpumpujte svoj eshop – cez dynamický remarketing

Rozpumpujte svoj eshop – cez dynamický remarketing

Návštevnosť na vašom webe má zaujímavé čísla, ale predaj je slabý. Skúste jedno z dôležitých riešení - zapnite dynamický remarketing. Tržby sa vám určite zvýšia. Začnime s Facebookom. Je to miesto, kde sa pohybuje a trávi čas veľmi veľa ľudí. Nastavenie dynamického...

Mergado: Ako vyladiť eshop na maximum? Začnite produktovým feedom

Mergado: Ako vyladiť eshop na maximum? Začnite produktovým feedom

Mergado je služba, ktorá zjednodušuje prácu eshopom s XML feedmi. Koľkokrát sa vám stalo, že vám systém zamietol reklamu? Heuréka nepovolila zobrazovanie produktov, podobne to nešlo vo Favi či na Glami. Váš produktový feed mal nedostatky. Ak chcete predávať na rôznych...

Google Shopping prináša predajcom viac konverzií

Google Shopping prináša predajcom viac konverzií

Google Shopping -  to je viac konverzií aj rastúca konkurencia obľúbenému porovnávaču cien tovarov Heuréka. Konkurovať veľkým hráčom môžu aj malé eshopy. Google Shopping priniesol hneď po spustení na Slovensku eshopom nové možnosti prezentovania ponuky. Pri kvalitne...

Prebehli slovenskí Youtuberi na Instagram?

Prebehli slovenskí Youtuberi na Instagram?

Instagram zažíva zlaté časy. Kto tam nie je, ako keby neexistoval. (Kedysi sme to vraveli o Facebooku 😊) Kvalitní influenceri dokážu značkám  spraviť také predaje, aké nedosiahnu ani cez najlepšie konverzné reklamy. Opustili slovenskí youtuberi svoju platformu a...

Have Slovak youtubers defected to Instagram?

Have Slovak youtubers defected to Instagram?

Instagram is experiencing its golden age. If you’re not using it, it’s like you never existed. (We used to say the same about Facebook J). There, quality influencers can achieve better sales for brands than even the best conversion ads. So have Slovak YouTubers left...

Ako z Facebooku vyžmýkať všetku šťavu

Ako z Facebooku vyžmýkať všetku šťavu

Sedem dôvodov, prečo by ste mali zabudnúť na boost button pod príspevkami na Facebooku alebo ako z Facebooku vyžmýkať šťavu. Boostni to! Určite ste to počuli aj vy. Jeden klik a váš príspevok uvidia tisíce ľudí, ktorí by sa o ňom inak nedozvedeli. Ale potrebujú ho...

DMEXCO 2019: Bez digitálu je dnešný život komplikovanejší

DMEXCO 2019: Bez digitálu je dnešný život komplikovanejší

Najväčší veltrh digitálneho marketingu v Európe DMEXCO sa konal už jubilejný 10. krát. Na hybridnú „výstavo-konferenciu“ prichádza z celej Európy  viac ako 40 000 návštevníkov, viac ako 1000 vystavovateľov a počas konferencie vystúpilo viac ako 550 rečníkov. Toto...

Google nákupy už fungujú aj na Slovensku.

Google nákupy už fungujú aj na Slovensku.

Google nákupy - Google shopping prináša nový spôsob nakupovania a ukazovania produktov zákazníkom. Možno ste to videli už v zahraničí. Hľadáte produkt a Google vám ho zobrazí aj s obrázkom, cenou a recenziou. Služba Google Shopping – Google Nákupy funguje aj na...

Google purchases are already working in Slovakia

Google purchases are already working in Slovakia

Google Shopping offers a new way of shopping and displaying products to customers. Maybe you’ve seen it abroad. You’re looking for a product and Google displays it with a picture, price, and review.   The Google Shopping service is already up and running in...

Video obsah – najväčší dosah majú originálne videopríspevky

Video obsah – najväčší dosah majú originálne videopríspevky

Video obsah. Robte ho, robte videá. Odporúčame – získate najvyšší dosah na užívateľov. Tí ich totiž čoraz viac milujú. Podľa  štúdie spoločnosti HubSpot a Mention majú video príspevky na Instagrame až dvakrát väčší dosah na užívateľov. Videá prinášajú so sebou...

Náborová kampaň: Našli sme zamestnanca na špecifickú pozíciu

Náborová kampaň: Našli sme zamestnanca na špecifickú pozíciu

Špecifická pozícia, na ktorú sa spoločnosti ON Semiconductor nedarilo nájsť zamestnanca bola senior development engineer. Náborová kampaň vďaka našim úpravám bola úspešná a firma už má správneho človeka na svojom mieste. Ako sme celú náborovú kampaň pripravili?...

Ako vidia budúcnosť marketingu vo vyhľadávaní svetoví odborníci?

Ako vidia budúcnosť marketingu vo vyhľadávaní svetoví odborníci?

Koniec marketingu: Nahradia nás inteligentní roboti? Ako marketéri sa najčastejšie spoliehame na návštevnosť zo stránok z Facebooku a Google. Chyba. Upozornili na to špičky svetového marketingu na odbornej konferencii SMX 2019 v Mníchove, ktorá sa konala prvý aprílový...

How do world-renowned experts see the future of marketing?

How do world-renowned experts see the future of marketing?

THE END OF MARKETING: WILL SMART ROBOTS REPLACE US? As marketers, we most often rely on traffic from Facebook and Google. Big mistake. This was highlighted by global marketing leaders at the SMX 2019 conference in Munich, which was held during the first week of April....

Hlasové vyhľadávanie: Upravme stránky pre voice search

Hlasové vyhľadávanie: Upravme stránky pre voice search

Hlasové vyhľadávanie sa stáva jedným z kľúčových faktorov. Čoraz viac ľudí využíva smartfóny v spojení s hlasovým asistentom. Vyhľadávače tak zobrazia také stránky s odpoveďami, ktoré budú mať čo najspoľahlivejšiu odpoveď. Kým ešte nedávno sme sa smiali z hlasových...

Instagram shopping: Zvýšte váš predaj

Instagram shopping: Zvýšte váš predaj

Instagram shopping – nakupovanie cez firemný Instagram účet je možné aj na Slovensku. Pripravíme, nastavíme, odskúšame, spustíme. Nová funkcionalita od Instagramu prináša fantastické možnosti pre zlepšenie a zefektívnenie vášho predaja. Ponúknite zákazníkom to, po čom...

Ako uspieť na Instagrame. Päť tipov, ktoré vám privedú fanúšikov

Ako uspieť na Instagrame. Päť tipov, ktoré vám privedú fanúšikov

Ako uspieť na Instagrame. Stačí iba fotka, video, stories, fotka, video...? Takto už veľa vody nenamútite. Iba ak maslo na hlavu. Spísali sme niekoľko účinných tipov, ktoré vám pomôžu pri budovaní instagramového profilu a fanúšikovskej základne. edit. 16.12.  Ďalšie...

Kupovanie fanúšikov na Instagrame. Ako je to naozaj?

Kupovanie fanúšikov na Instagrame. Ako je to naozaj?

Ako je to naozaj s kupovaním fanúšikov na Instagrame alebo prečo sa vykašľať sa na kupovanie fanúšikov. Váš firemný instagramový profil fanúšikovia nefollowujú. A hoci robíte pekné príspevky, je ticho. Siahnete po rýchlom riešení – cez aplikácie získate v rekordne...

Karta Kvalita stránok od Facebooku sprísni kontrolu

Karta Kvalita stránok od Facebooku sprísni kontrolu

Karta Kvalita stránok od Facebooku vypíše nevhodné príspevky, zlé príspevky, pravidlá porušujúce príspevky, príspevky ako také a iné. Facebook zaviedol kartu Kvality stránok, kde nám zobrazuje všetky príspevky, ktoré nejakým spôsobom nezodpovedajú pravidlám. Pri...

Propagácia Instagram Stories pre firemné profily reálna

Propagácia Instagram Stories pre firemné profily reálna

Propagácia Instagram Stories pre firemné profily sa stáva skutočnosťou. Instagram už testuje novú funkcionalitu pre zdieľanie URL v Stories. Zavedie ju pre užívateľov aj firmy. Pre biznis účty pridá tiež možnosť propagácie Stories. Instagram si od novej funkcionality...

8 dôvodov, prečo dnes musíte mať firemný Facebook profil

8 dôvodov, prečo dnes musíte mať firemný Facebook profil

Čo sa deje? Povedzte to vašim fanúšikom, povedzte to zákazníkom. Komunikujte tam, kde sú všetci. Cez firemný Facebook profil. V online.  Buďte na Facebooku, ale nie preto, aby ste tam boli. Komunikujte, prezentujte, rozprávajte príbehy, ponúkajte, zabávajte. Tam kde...

Prečo falošné fotky Facebook dokáže rýchlo odhaliť?

Prečo falošné fotky Facebook dokáže rýchlo odhaliť?

Je koniec falošným fotkám na Facebooku. Facebook totiž posilňuje svoju kontrolnú zložku. Okrem originálneho obsahu teraz drží dozor aj nad použitými fotografiami a videami. Škodlivý, zavádzajúci a manipulatívny obsah postupne začne odstraňovať. Predchádzal tomu...

Trendy v online 2019: Vyťažme z existujúcich nástrojov maximum

Trendy v online 2019: Vyťažme z existujúcich nástrojov maximum

Trendy v online 2019 a iné zmeny, ktoré nás posunú vpred. Prichádza množstvo inovácií a noviniek, ktoré nám marketérom uľahčujú prácu. Boom: hlasové vyhľadávanie, chatboty, podcasty, natívna reklama, Instagram. A Pinterest? Čo je dôležité – v rýchlo plynúcej rieke...

Google prinesie reklamy do Smart TV

Google prinesie reklamy do Smart TV

Google prinesie reklamy do Smart TV. Videoreklamy obľubujú užívatelia čoraz viac. Google ich postupne začne distribuovať do televízií pripojených k internetu. Inzerentom sa tak otvára ďalší priestor  pre zásah publika. Vývoj naznačuje, že postupne prichádza útlm...

Falošné profily: Instagram ich zmaže

Falošné profily: Instagram ich zmaže

Falošné profily: Toto je skutočný koniec fejkových followerow na Instagramových účtoch. Instagram ich zmaže. Koniec fejkových profilov alebo ako prísť o plné vrece fanúšikov 🙂 Instagram spravil rázny krok a odstraňuje falošne získaných fanúšikov cez aplikácie tretích...

Koľko stojí kliknutie v PPC? Rozhoduje o tom rozpočet a skóre reklamy

Koľko stojí kliknutie v PPC? Rozhoduje o tom rozpočet a skóre reklamy

Koľko stojí kliknutie v PPC? Rozhoduje o tom rozpočet a skóre reklamy. Reklama v Google patrí medzi tie najúčinnejšie. Vďaka presnému cieleniu a sofistikovanému nastaveniu kľúčových slov oslovíte správne a veľké množstvo potenciálnych zákazníkov. Otvárate si tým...

Firma na osobnom Facebook profile: Plná nevýhod!

Firma na osobnom Facebook profile: Plná nevýhod!

Firma Železné drievka, s.r.o vás požiadala o priateľstvo. Toto nie. V roku 2018 už na Facebooku takýto profil nemá skutočne čo hľadať. Ak Facebook odhalí, že ste firemný profil založili na osobnom profile, okamžite ho bez udania dôvodu zablokuje. Pre propagáciu firmy...

Ako často pridávať príspevky na Facebook?

Ako často pridávať príspevky na Facebook?

Ako často pridávať príspevky na Facebook? Nepretržite, iba raz, päťkráť týždenne. Vždy iba večer s minútovými odchýlkami. Skoro ráno a neskoro v noci. Pred začiatkom pracovnej doby. Cez obed. Po rannej každej káve. Neexistuje jednoznačná odpoveď. Čo je podstatné:...

Originálny obsah: Facebook ho vyžaduje čoraz viac

Originálny obsah: Facebook ho vyžaduje čoraz viac

Zdieľanie cudzích článkov je minulosť. Užívatelia ani Facebook takéto posty nechcú. Aktuálne preto zvyšuje kontrolu originálnosti obsahov v sociálnej sieti. Príspevkom s ukradnutým obsahom zníži facebook ranking. Reklamu zacielenú na takýto typ príspevkov odstráni....

Facebook prináša zmeny v inzercii: bulvárne príspevky nezobrazí

Facebook prináša zmeny v inzercii: bulvárne príspevky nezobrazí

Facebook prináša zmeny v inzercii.  Zakročí proti bulvárnym príspevkom. Toto že je tá abstinencia? Mojsej na koncerte ožratý na mol... To je ale HANBA! Ak budete denne užívať tento prípravok, uvidíte, čo sa stane... Čo sa stane s vaším telom, ak každý deň zjete len 7...

Google robil SERP testy (alebo sa zbláznil)

Google robil SERP testy (alebo sa zbláznil)

V posledných týždňoch vyhľadávač Google pomiešal pozície všetkých stránok. Niektoré spadli, iné sa dostali nahor, čo negatívne ovplyvnilo návštevnosť stránok. Problémy sme evidovali aj my, situáciu riešili aj rôzne užívateľské fóra. Problém analyzoval český Collabim...

Služba JOBS – Pracovné ponuky prináša skvelé čísla

Služba JOBS – Pracovné ponuky prináša skvelé čísla

Služba JOBS - Pracovné ponuky alebo ako inzerovať vo Facebooku. Potrebujete nájsť zamestnancov a cez profesiu sa vám nedarí? Vyskúšali sme Facebook JOBS a získali sme kvalitné výsledky. Post s pracovnou ponukou má zatiaľ obmedzené možnosti cielenia. Očakávame však, že...

Facebook 3D foto: Konečne ho máme v News Feede!

Facebook 3D foto: Konečne ho máme v News Feede!

Facebook 3D foto: Aj na vás vyskočil v News Feede zamilovane hľadiaci 3D psík? Hurrá, príspevky s 3D fotografiami už sú realitou. Je tu ale jeden menší problém. Zatiaľ 3D príspevok vytvoria, iba vášniví iPhoneisti. My ostatní si musíme počkať. Obrázky totiž Facebook...

Online položí televíziu: Facebook očakáva zlomový rok 2019

Online položí televíziu: Facebook očakáva zlomový rok 2019

Najnovší prieskum od Facebook IQ ukazuje, že ľudia pri pozeraní TV rovnako sledujú aj dianie na internete. A to cez smartfóny alebo tablety, ktoré držia buď v rukách alebo ich majú na dosah. Napríklad v USA má neustále po ruke smartfón až 94 percent divákov. Prognózy...

Instagram spustil nakupovanie na Slovensku

Instagram spustil nakupovanie na Slovensku

Instagram spustil nakupovanie. Konečne môžeš na Instagrame priamo vo feede označiť produkty a hneď predávať. Vylepšená funkcia už funguje aj u nás. Aby si novinku Instagram Shopping Tag využil naplno, potrebuješ prepojiť Facebook biznis účet s firemným instagramovým...

Instagram umožní tagovanie ľudí vo videách

Instagram umožní tagovanie ľudí vo videách

Instagram testuje aktualizácie, ktoré by chcel v blízkej dobe zaviesť do sociálnej siete. Bude odporúčať príspevky, zverejní viac informácií o verejných účtoch a umožní užívateľom označovať profily ľudí vo videách. Najzaujímavejšou testovanou novinkou od Instagramu je...

Spravujete viacej Facebook stránok? Skúste Creator studio

Spravujete viacej Facebook stránok? Skúste Creator studio

Facebook implementoval do Nástrojov publikovania novú funkcionalitu – Creator studio. Pomôže nám lepšie a efektívnejšie spravovať viaceré Facebook stránky. Prináša prehľadné štatistiky o úspešnosti jednotlivých príspevkov. Creator studio nájdete v sekcii Nástroj pre...

Google aktualizuje algoritmy, SEO je stále dôležité

Google aktualizuje algoritmy, SEO je stále dôležité

Google aktualizácie, SEO je dôležité.Od začiatku roka spravil Google tri aktualizácie algoritmu. Podhodnotené stránky tak dostali v auguste lepšie pozície vo vyhľadávači. Medzi hlavné faktory vplývajúce na pozície vo vyhľadávači od júla patrí aj rýchlosť stránky...

Ads Manager dostal nové kreatívne prvky na tvorbu reklám

Ads Manager dostal nové kreatívne prvky na tvorbu reklám

Aplikácia Ads Manager má vylepšené reklamy, päť kreatívnych prvkov nám umožní pri tvorbe reklám v smartfóne  prekryť vrstvy, šablóny alebo doplniť nálepky. Orezávanie obrázkov v smartfóne už môžeme robiť priamo v Ads Manageri. Nad tým, či máme správny pomer textu...

Miestne firmy nájdeme cez Facebook jednoduchšie

Miestne firmy nájdeme cez Facebook jednoduchšie

Facebook vylepšil a pridal funkcie pre firemné stránky. Propagácia aktivít miestnych firiem adminmi a aj ich samotné dohľadanie zákazníkmi, bude jednoduchšia. Do firemných recenzií môžeme už zadávať nielen text alebo fotografie, ale aj obchodné tagy. Podmienkou pre...

Najlepší fanúšikovia dostanú od Facebooku výsady

Najlepší fanúšikovia dostanú od Facebooku výsady

Prinášame súhrn  noviniek, na ktoré sa môžeme už dnes tešiť. Facebook  V súčasnosti testuje označovanie najvernejších fanúšikov. Špeciálnu komunikáciu najvernejšími fanúšikmi nám umožní identifikačná značka. Pridelí im ju Facebook.   Pribudne lepšie zobrazenie...

Copywriter wanted

Copywriter wanted

Ak ťa baví reklama, písať o čomkoľvek nie je pre teba problém, o múzu nemáš núdzu a edičný plán je tvoj kamarát, tak si náš človek!   Do nášho super tímu hľadáme ďalšiu posilu v podobe Copywritera.   Čo bude náplňou tvojej práce? Písanie pútavých blogov, článkov,...

Inzerovať online sa oplatí, ľudia trávia na internete viac času.

Inzerovať online sa oplatí, ľudia trávia na internete viac času.

Kvalitný content marketing je čoraz dôležitejší. Na internete sa pohybuje denne až 85 % celej populácie Slovákov. Ľudia všetkých vekových kategórií trávia čas na sociálnych sieťach a online spravodajských portáloch. Stále vedie Facebook a v online spravodajstve...

Instagram zlepšuje nákupný proces produktov a služieb

Instagram zlepšuje nákupný proces produktov a služieb

Instagram priniesol novinku do ponuky služieb, zatiaľ v testovacom režime. Do postov už budeme môcť pridávať akčné tlačidlá. Slúžia podobne ako CTA buttony na banneroch. CTA button alebo tlačidlá pre akciu vyzývajú zákazníkov k uskutočneniu konverzie – použiť, kúpiť,...

Hudba v Instastories zaznie už čoskoro.

Hudba v Instastories zaznie už čoskoro.

V Stories si budeme môcť pridať hudbu, aká sa nám páči. Instagram totiž testuje hudobný nástroj, ktorý to konečne  umožní. Zatiaľ ale všetko neoficiálne. Novinka prinesie určite zvýšenie záujmu nielen o profi videá, ale očakáva sa aj nárast kvality a atraktívnosti...

Oživte svoj firemný Facebook emotikonmi.

Oživte svoj firemný Facebook emotikonmi.

HubSpot spravil analýzu emotikonov. Prešiel viac ako 20 miliónov príspevkov. Zistil, ktoré zvyšujú engagement a dôveryhodnosť značky. Vyššia zapamätateľnosť príspevkov, príťažlivejší a priateľskejší obraz značky. To je len niekoľko dôvodov, prečo začať používať...

Facebook pripravil veľké zmeny, zlepšuje aj analytiku.

Facebook pripravil veľké zmeny, zlepšuje aj analytiku.

Novinky predstavil Mark Zuckerberg. Pomôžu marketérom aj bežným užívateľom. Facebook sa priblíži viac k Instagramu. Históriu na Facebooku už čoskoro budeme môcť zmazať  Nová funkcia sa volá Clear History. Po problémoch Facebooku s ochranou dát a ich zneužitím, prináša...

Novinky od Facebooku a Instagramu zlepšia konverzie.

Novinky od Facebooku a Instagramu zlepšia konverzie.

Facebook testuje nový video formát, v postoch sa už dá meniť typ písma a Instagram začína s priamymi predajmi. Facebook Premieres je nový videoformát, zatiaľ v testovacej verzii iba pre vybraných užívateľov. V blízkej dobe ho však Facebook plánuje sprístupniť širšiemu...

Google Ad Grants prešli výraznými zmenami

Google Ad Grants prešli výraznými zmenami

Ak by vaša nezisková organizácia chcela získať Google Ad Grant, určite by mala poznať nielen základne požiadavky, ale aj prípadné zmeny s nimi súvisiace. Prinášame vám stručný súhrn toho najdôležitejšieho! Google Ad Grant funguje rovnako ako online inzercia v službe...

Facebook na Slovensku spustil  službu Pracovné ponuky

Facebook na Slovensku spustil službu Pracovné ponuky

Aktualizácia 29.3.: Facebook zatiaľ službu na Slovensku nespustil, mal by tak urobiť už čoskoro. Službu JOBS – Pracovné ponuky spustil Facebook koncom minulého roka vo vybraných krajinách. Na Slovensku bude sprístupnená už čoskoro. Kým začne fungovať, pripravte na ňu...

Facebook nie je zadarmo… a bude horšie

Facebook nie je zadarmo… a bude horšie

Horúca sociálna jeseň Tento príspevok nie je na tému sociálneho systému našej krajiny, ale je o sociálnej sieti Facebook, ktorá s 2,6 miliónmi užívateľov na Slovensku tvorí nedeliteľnú súčasť našich každodenných životov. Podľa prieskumu TNS z roku 2016 až 83% online...

Google predajca hotelov

Google predajca hotelov

Digitálny priestor je už dlhšie kľúčovým pre rôzne odvetvia a turizmus nie je výnimkou. Keď v roku 1996 začínalo malé oddelenie v rámci Microsoftu s vývojom online cestovnej kancelárie (online travel agency ďalej len OTA) Expedia, len málokto očakával, že bude taká...

TOP 5: Slovenskí Youtuberi + BONUS

TOP 5: Slovenskí Youtuberi + BONUS

Aktuálnu verziu článku si prečítate tu.    Youtube už dávno nie je miesto, kde sleduješ klipy obľúbených interpretov, ale taktiež miesto, kde nájdeš ľudí, ktorí tvoria vlastné videá, inšpirujú nimi ostatných ľudí, zachytávajú každodenné činnosti, prípadne sa...

Facebook mení možnosť upravovať náhľad zdieľaných článkov

Facebook mení možnosť upravovať náhľad zdieľaných článkov

Spravujete Facebook reklamu a stránky, firemný profil a zdieľate často na Facebooku odkazy na články? Facebook teraz mení pravidlá. V minulosti bolo možné, aby ste náhľad zdieľaného článku s atribútmi ako fotka, nadpis a popis článku upravili. Všetky informácie sa...

Reklama na Spotify I. časť

Reklama na Spotify I. časť

Možnosti, kde a ako inzerovať, sa neustále rozširujú. Jednou z nich je hudobná platforma Spotify. Online “rádio“ sa teší stále väčšej popularite. V zahraničí je online inzercia v tejto platforme už samozrejmosťou. Užívatelia Spotify majú dve možnosti - kúpiť si...

Teší ma, som Váš Google asistent

Teší ma, som Váš Google asistent

Istotne si niektorí z vás spomínajú, ako sme na mobilnom telefóne Nokia 3310 dokázali pomocou hlasu vytáčať zopár kontaktov. Samozrejme, že sme si ich museli dopredu nahrať, ale palec hore za tento legendárny mobil, ktorý už tak dávno dokázal takéto veci. Doba však...

Google Analytics: Ktorý zo strelcov ste Vy?

Google Analytics: Ktorý zo strelcov ste Vy?

]Na strelnici vedľa seba stoja 2 strelci. Jeden má cez oči pásku, druhý nie. Čo myslíte, ktorý z nich zasiahne terč? Určite sa zhodneme, že strelec s páskou cez oči má iba minimálnu šancu trafiť sa do čierneho. Možno jeden náboj zo sto si náhodou nájde cestu do terča....

Počuli ste už o novinke „Facebook Obchod“?

Počuli ste už o novinke „Facebook Obchod“?

Ide o čerstvú novinku Facebooku. Ide o prospešný nástroj, ktorý vám umožňuje vložiť produkty priamo na vašu Facebook stránku. Facebook sa neustále snaží vylepšovať svoje funkcie a preto prišiel s touto užitočnou vychytávkou. Prečo by nemal chýbať na vašej Facebook...

Trendy v digitálnom marketingu pre rok 2017

Trendy v digitálnom marketingu pre rok 2017

Nový rok nikdy a v ničom neprinesie skokovú zmenu. To, čo sa robilo v starom roku neznamená, že je to zlé a nebude sa to robiť v novom. To isté platí v online marketingu. Ide o jedno z najrýchlejšie sa vyvíjajúcich odvetví. V súčasnosti je doba, v ktorej sa snažia...

Správa firemnej Facebook stránky

Správa firemnej Facebook stránky

Facebook sa stal každodennou súčasťou viac ako 2 miliónov Slovákov. Tento fakt využilo množstvo firiem a eshopov a založilo si svoj firemný profil - Facebook stránku. V počiatkoch to bolo veľmi jednoduché. Firmy získavali fanúšikov, pridávali príspevky a tie sa...

Koľko stojí kliknutie v PPC reklame? Je cena kliknutia dôležitá?

Koľko stojí kliknutie v PPC reklame? Je cena kliknutia dôležitá?

Tejto otázke sme sa venovali v predchádzajúcom článku, kde sme sa snažili vysvetliť, ako sa cena určuje. V nasledujúcom článku by sme sa chceli zamerať na dôležitosť samotnej ceny. Často sa stretávame s požiadavkou klientov ktorí hneď na začiatku povedia, že za...