Kupovanie fanúšikov na Instagrame. Ako je to naozaj?

od | mar 6, 2019

Ako je to naozaj s kupovaním fanúšikov na Instagrame alebo prečo sa vykašľať sa na kupovanie fanúšikov. Váš firemný instagramový profil fanúšikovia nefollowujú. A hoci robíte pekné príspevky, je ticho.

Siahnete po rýchlom riešení – cez aplikácie získate v rekordne rýchlom čase za zaujímavé peniaze nových followerov. My sa pýtame – sú to kvalitní followeri? Netvorte bubliny, tvorte skutočnosť.

Získavanie fanúšikov

Poradíme vám, ako získať followerov na Instagram

Rozumieme, že veľké číslo fanúšikov na vašom účte pôsobí úžasne. Ale ako vám takéto ohromujúce číslo pomôže vo vašom biznise? Sú to mŕtve duše, ktoré nevzkriesite ani tým najúžasnejším postom a hastagom. Zhasnuté. A Instagram už dlhšiu dobu priebežne odstraňuje falošné účty.

Podvodom to nepôjde

Všimli sme si, že firmy často využívajú aj získavanie fanúšikov postupným, ale intenzívnym followovaním. S týmito sledovateľmi ako keby sa pretrhla hrádza. Valia sa do akýchkoľvek účtov. Počas dňa vás môžu chytiť desiatky rôznych profilov. Ale rovnako, ako pri kúpe fanúšikov, aj teraz sa to opäť deje cez aplikácie tretích strán. Takýto spôsob porušuje pravidlá Instagramu. Obísť sa to dá. Ale chcete denne tŕpnuť, že zrazu prídete o fanúšikov a aj investované peniaze? A bez upozornenia.

Kľúčový je obsah

Ako to teda robiť? Poctivo. To znie smiešne 🙂 Dobre, tak inak. Aby váš Instagramový profil fungoval, potrebujete kvalitný, pútavý a zaujímavý obsah. Ten musíte tvoriť a pridávať pravidelne. Ani to nestačí. Komunikujte. Komunikujte tak, ako to chce vaša cieľovka. Kašlite na to, o čom si myslíte, že by vašich followerov malo podľa vás zaujímať. Dávajte im to, čo chcú, nie to, o čom si myslíte, že musia chcieť. Dôležité sú správne hashtagy, Stories, použitie správneho filtra na fotografiu či vyvolávanie interakcie pod príspevkom. Srdiečka nie sú všetko, potrebujete získavať aj inú spätnú väzbu ako sú relevantné komentáre od fanúšikov alebo zdieľanie fotografií.

Poďte do toho s nami. Vytvoríme vám obsahovú stratégiu a zvolíme najlepšie riešenie pre získanie reálnych fanúšikov. A tým aj zlepšenie vášho biznisu.

Autor: iFOCUS
Sme nadšenci do online. Je to vášeň, inštinkt, ktorý nás ťahá k výzvam.