Ako vytiahnuť správnu odpoveď od umelej inteligencie?
Skúšali sme ťahať rady od ChatGPT. Ale k dispozícii sú aj ďalšie podobné chaty, ktoré využívajú umelú inteligenciu. Prvá otázka znela: Poradíš mi čísla, ktoré by som mal tipovať v lotérii?
Chvíľku to trvalo, ale nakoniec sme sa odpovede dočkali. Medzitým sme čakanie zaplnili rozhodovaním sa, ako naložíme s výhrou. Lebo veď takto je to úplne jednoduché. Umelá inteligencia vie všetko a my to máme v suchu. Sme za vodou. Oukej, tak ešte nie sme. Odpoveď nás trocha pribrzdila. Umelá inteligencia nás ubezpečila, že takúto radu nám dať nevie.
„Bohužiaľ, nemôžem poskytnúť presné čísla, ktoré by vyhrali v lotérii, pretože výsledky lotérie sú založené na náhode a neexistuje žiadny spôsob, ako predvídať výsledky s 100% presnosťou. Každé číslo má rovnakú šancu byť vyžrebované ako výherné číslo.“
Výhovorky. Tak inak. Žiada si to presnejšiu otázku. Vytiahneme z neho také čísla, ktoré najčastejšie vyhrávajú. Toto musí vedieť.
Aké čísla vyhrávajú najčastejšie v lotérii?
Najčastejšie vyhrávajúce čísla v lotérii sa líšia v závislosti od konkrétnej lotérie a jej výherných čísel. Všeobecne platí, že žiadne číslo nemá vyššiu pravdepodobnosť výhry ako ostatné, pretože výsledky lotérie sú založené na náhode.
No dobre. Asi nechce, aby sme len tak ľahko vyhrali. Potrápi nás, nech si výhru skutočne zaslúžime. Ideme to skúsiť s EuroMillions, aj u nás populárnou lotériou.
ChatGPT, Akú sú najčastejšie výherné čísla v lotérii EuroMillions?
„Tu je niekoľko čísel, ktoré sa v minulosti objavili častejšie ako ostatné:
Číslo 50
Číslo 44
Číslo 19
Číslo 4
Číslo 11
Číslo 38
Číslo 23
Číslo 33
Číslo 9
Číslo 18
Je však dôležité si uvedomiť, že tieto čísla sú založené na minulých výsledkoch a nezaručujú budúce výhry.“
Vyplníte tiket a stavíte si? Nechávame to na vás. Ak vyhráte, gratulujeme už vopred. Alebo sa pýtajte ďalej a možno sa dopracujete k presným číslam, ktoré keď v tomto týždni stavíte, tak jackpot bude váš. Poďme sa zatiaľ pozrieť na to, ako ovplyvní umelá inteligencia oblasť marketingu.
Ako môžete využiť AI v marketingu pre váš biznis?
AI dokáže spracovať obrovské veľké množstvo dát a súčasne ich aj správne vyhodnotiť. Na základe toho podnikne kroky, ktoré sú cestou ku kvalitnejším výsledkom vašich kampaní a celého marketingu. Umelá inteligencia vylepší cielenia reklám na základe preferencií zákazníkov a na základe ich správania. Smeruje to k ešte silnejšej personalizácii, ktorá bude v kampaniach spojených s AI dominovať. Umožní nám to vytiahnuť si jemné segmenty, na ktoré sme mali problém doteraz zacieliť. Presnosť a správny kvalitný obsah sa potom bude podieľať aj na lepšom výkone reklám.
Toto je dôležité: Predikcia chovania zákazníkov
AI dokáže predikovať. Historické dáta otvárajú bránu k lepším výsledkom. Chovanie zákazníkov a ich preferencie si dokáže AI analyzovať a prispôsobiť tomu ďalšie kroky v tvorbe obsahu, cielení reklamy a tak vytiahnuť na maximum výkonnosť vášho marketingu. Naplní teda naše prianie, dať zákazníkom presne to, čo preferujú. AI optimalizuje kampane v reálnom čase. Okamžite teda pracuje na tom, aby kampane dosahovali lepšie výsledky. Podľa dát a ich vyhodnocovaní prispôsobuje rozpočty pre kampane, cielenie aj obsah.
Takmer dokonalá personalizácia webstránky
Zákazníci vás budú milovať aj vďaka AI. Ak sa umelá inteligencia pustí do správy vašej webstránky alebo eshopu, očakávajte zlepšenie UX (užívateľskej skúsenosti). Využitím dát dokáže personalizovať webovú stránku. To znamená, že zákazník sa na webe nestratí v mori produktov, ale AI mu automaticky na základe analyzovaných dát ponúkne presne to, čo preferuje. Odporučí mu produkty alebo služby, od ktorých očakáva, že zákazníka zaujmú. Zlepší vyhľadávanie na vašej stránke. To je dôležité, pretože už dnes mnohé eshopy do kvalitného vyhľadávania na stránke investujú nemalé financie. Výsledkom spolupráce AI a webstránky bude vyššia miera konverzie a nadšení zákazníci.
Správne sa pýtajte, AI má odpovede na vaše otázky odpovede
AI má množstvo informácií. Musíte sa len správne pýtať a potom vám pripraví aj rozumnú odpoveď. Vyskúšajte si. Texty od AI môžete použiť ako podklady pri prípravu príspevkov pre sociálne siete. Pozor však, nie vždy všetko, čo vám ponúkne, je aj správne. Odporúčame preto robiť prísnu kontrolu odpovedí. Podobne je to aj pri blogoch. ChatGPT vám pripraví pekný blog na rôzne témy. Skúste si však vytvoriť niekoľko podobných blogov na tú istú tému. A potom vytvorte váš blog. Môže sa totiž stať, že si AI bude v rovnakej téme odporovať a podá vám aj nezmyselné informácie. Tie sa však môžu zdať ako reálne a uveriteľné. Preto opatrne.
Istý autorský vklad je teda stále potrebný. Samozrejme, aj gramatická a štylistická kontrola. V budúcnosti možno aj tieto detaily bude za nás riešiť umelá inteligencia.
Pomôžeme vám zorientovať sa v náročných vlnách online marketingu. Využite naše skúsenosti. Naučíme vás pracovať s umelou inteligenciou tak, aby pracovala vo váš prospech.
Tento text vznikol s pomocou AI.