Používate pri správe vašich stránok Facebook Business Suite alebo Facebook Business Manager? Ak otázke nerozumiete, čítajte ďalej náš blog.
Dnes sa na Facebooku aj Instagrame prezentuje obrovské množstvo firiem. Od najväčších až po malé lokálne. Facebook preto pred niekoľkými mesiacmi prikročil k spusteniu Facebook Business Suite.
Je to manažérsky systém, v ktorom si malé firmy dokážu obslúžiť všetky svoje stránky na Instagrame a Facebooku. Poskytuje užívateľsky príjemné rozhranie a veľmi jednoduché a intuitívne ovládanie či už z desktopu alebo zo smartfónu.
Facebook Business Suite: Zjednodušenie: spravujte si sociálne siete sami
Výhodou Facebook Suite pre malé firmy je najmä úspora času. Zo systému dokážete posielať naraz príspevky na Instagram aj Facebook. Z oboch sociálnych sietí vám prichádzajú správy z Messengera, Facebooku a Instagramu, komentáre a notifikácie na jedno miesto, preto ich dokážete veľmi ľahko spravovať a aktívne a včas na ne zareagovať.
Výhodou je teda zjednodušenie komunikácie s vašimi fanúšikmi či zákazníkmi prostredníctvom sociálnych sietí. V tomto prostredí si vytvoríte pre užívateľov aj automatické odpovede.
Zvládnete aj reklamy a plánovanie príspevkov
Facebook Business Suite umožňuje efektívne vytváranie reklám na jednom mieste. Rovnako si dokážete naplánovať zverejnenie nového príspevku na oboch sociálnych sieťach.
Facebook Business Suite ponúka aj prehľadný základný analytický report pre Instagram a Facebook. Z výsledkov tak dokážete bez väčších skúseností s analytikou vyčítať, ktoré príspevky fungujú, aký majú dosah a naopak, na ktoré fanúšikovia reagujú slabšie. Tomu následne prispôsobte aj ďalšiu komunikáciu.
Oplatí sa iba pri nízkych marketingových rozpočtoch
Ak si chcete naďalej spravovať vaše reklamné kampane na Facebooku a Instagrame sami alebo vám marketingový rozpočet aktuálne neumožňuje vyššie investície do online reklám, odporúčame používať Facebook Suite. Pre základné zviditeľnenie v online priestore je to dobrý spôsob na zvýšenie dosahu vašich príspevkov alebo Facebook stránky. Oveľa výkonnejšie a sofistikovanejšie reklamy však dosiahnete pri prechode na Facebook Business Manager.
Facebook Business Manager alebo aby toho málo nebolo
Facebook za hlavný nástroj na správu reklamných kampaní, správcov reklamných účtov a stránok, katalógov, pixel a ďalších nástrojov vytvoril Facebook Business Manager.
S týmto manažérom dokážete riadiť všetko, čo sa týka Facebooku. Od vytvárania reklamných účtov, prideľovania správcovských práv až po efektívnu komunikáciu so supportom. Znie to príjemne, však?
Ako sa dostať z Facebook Suite do Business Managera?
Ak máte Facebook Suite, ale chce sa presunúť do Facebook Business Managera, stačí tento účet prepnúť podľa nášho návodu. Kliknite vľavo dole a vyberte možnosť prepnúť do Facebook Business Managera. Hotovo.
AK nie ste príliš zbehlí v reklamách na Facebooku, odporúčame prípravu kampaní skúseným marketérom v reklamnej agentúre. Pri dostatočnom rozpočte získate rôznorodé kampane, z ktorých mnohé vďaka správnej optimalizácii využívajú strojové učenie, čo zvyšuje ich výkon.
Správne zvolená stratégia prináša výsledky
Zvolením vhodnej komunikačnej a marketingovej stratégie sa tak počas niekoľkých týždňov vaše výsledky môžu výrazne zlepšiť. Facebook Business Manager poskytuje prehľady, vďaka ktorým sa reklamy dajú vhodnejšie upravovať a optimalizovať ako v rozhraní Facebook Business Suite. Práca so systémom je však časovo náročnejšia a veľmi často podlieha zmenám zo strany Facebooku, na ktoré musíte včas zareagovať.
Pomôžeme vám s prípravou a nastavením reklamných kampaní na sociálnych sieťach. Zlepšíme vaše výsledky na Facebooku a Instagrame. Kontaktujte nás.