Novinky predstavil Mark Zuckerberg. Pomôžu marketérom aj bežným užívateľom. Facebook sa priblíži viac k Instagramu.
Históriu na Facebooku už čoskoro budeme môcť zmazať
Nová funkcia sa volá Clear History. Po problémoch Facebooku s ochranou dát a ich zneužitím, prináša riešenie tohto problému. Podobne ako mažeme cookies z webového prehliadača, budeme už o pár mesiacov môcť zmazať históriu na Facebooku. Teda všetky webstránky alebo aplikácie, ktoré interagujeme cez svoje konto, si prezrieme a podľa uváženie z účtu zmažeme.
V Instagrame budeme mať viacero násteniek podľa záujmov
Nástenka v Instagrame dostane nový vzhľad. Pravdepodobne pribudnú nástenky, na ktoré si začneme triediť podľa našich záujmov. To prináša so sebou využitie pre zaujímavé marketingové kampane s presnejším cielením.
Cez messenger sa dohovoríme s celým svetom
Do messengeru pribudne niečo ako translator. Prekladač jazykov zjednoduší komunikáciu, nielen pre bežných užívateľov, ale aj pre fanúšikovské stránky. Zvyšuje sa tak potenciál osloviť nových zákazníkov kdekoľvek v zahraničí.
Z Facebooku až do svadobnej siene
Spraviť z Facebooku zoznamku už napadlo zrejme každého z nás, teraz to oficiálne potvrdil aj Mark Zuckerberg. Cieľom Facebooku je budovať plnohodnotné vzťahy a spájať ľudí, ktorí sú single. A podľa zakladateľa Facebooku majú single označenie vo svojich profiloch milióny užívateľov. Funkcia je dobrovoľná, účet si budeme môcť nastaviť mimo nášho hlavného profilového účtu. Bude fungovať na spôsob populárneho Tinderu. Možných priateľov bude vyberať mimo friend listov. Facebook nás ale bude spájať aj na základe členstva v skupinách či rôznych záujmov.
Štatistiky ešte viac pomôžu marketérom
Správanie zákazníkov v online prostredí budú facebook štatistiky zaznamenávať oveľa komplexnejšie. Marketéri si odsledujú, čo robia zákazníci tesne predtým, než príde ku konverzií.
Nová funkcia dostala názov Journeys a zbiera údaje z viacerých kanálov. Facebook avizoval, že údaje bude zbierať anonymne a nebudú priraďované k jednotlivým účtom. Marketéri tak zákazníka nebudú môcť identifikovať ani cez email ani telefónne číslo. Marketéri sa môžu tešiť na lepšiu optimalizáciu konverzných ciest.
Postaráme sa o vašu firemnú Facebook stránku.