Instagram pridáva reklamu, ktorá nepôjde preskočiť
Sociálna sieť Instagram začala testovať formát tzv. Instagram break, teda Instagram prestávky, ktorá používateľovi zabráni sledovať obsah, pokiaľ si neprehrajú danú reklamu.
Viacerí používatelia si všimli vo svojom feede videoreklamu, ktorú nebolo možné preskočiť. Instagram vysvetlil reklamnú prestávku ako „nový spôsob zobrazenia reklám na Instagrame. Niekedy budete musieť dopozerať reklamu predtým, ako budete pokračovať v prehliadaní.“
Reklamy, ktoré používatelia nevedia preskočiť už využíva sociálna sieť Youtube čo je aj dôvodom častého inštalovania ad-block funkcií. Väčšina
opýtaných sa vyjadrila, že reklamy, ktoré nevedia preskočiť sú pre nich otravné, rušia ich a dokonca sa boja o svoju bezpečnosť na internete.
Zdroj: focus-age.cz
Linkedin spustil nové upgrades týkajúce sa newsletterov
Sieť Linkedin pridáva nové nástroje pre používateľov, ktorí na platforme vytvárajú newslettery. Hlavným cieľom je zlepšiť odozvu od publika na newslettery a taktiež zjednodušiť jeho zapojenie.
Spoločnosť sa odvoláva na rastúci počet Linkedin užívateľov, ktorí tvoria newsletter. Za posledný rok toto číslo narástlo až o 59%. Tvorcom newsletterov taktiež narástol engagement o 47%. Práve vďaka týmto štatistikám sa sieť rozhodla priniesť nové nástroje.
Hlavnou zmenou je možnosť čítať komentáre počas čítania newslettera. Toto nastavenie umožňuje lepšie zapojenie publika do diskusie, pretože už vidia odozvu iných používateľov.
Linkedin zlepšuje notifikácie, ktoré vás upozornia na uverejnenie nového newslettera. Cieľom je zvýšiť čítanosť a zapojenie publika. Po zverejnení newslettera dostanú odoberatelia e-mailovú notifikáciu a správu v aplikácii. Taktiež toto upozornenie vyzve vašich sledovateľov, aby sa prihlásili na odber.
Ďalšou novinkou je možnosť vkladať priame linky na profily či stránky. Publikum sa môže prekliknúť a dozvedieť sa viac o spomínanej osobe alebo spoločnosti.
Novinkou je taktiež možnosť vytvárať custom obrázky a pozadia pre newslettery pomocou Microsoft AI Designer.
Zdroj: searchenginejournal.com
Google Analytics pridávajú metriky na mieru konverzie používateľov
Google pridal 2 nové metriky do platformy Google Analytics na meranie konverzie.
Metriky „User Key Event Rate“ a „Session Key Event Rate“ slúžia na meranie percenta používateľov alebo relácií, ktoré vykonali kľúčové udalosti ako je nákup alebo dokončenie registrácie. Metriky sa objavia v sekciách User Acqusition a Traffic Acqusition.
Táto aktualizácia umožňuje firmám lepšie sledovať konverzie, optimalizovať marketingové kanály a zlepšovať user experience.
Zdroj: searchenginejournal.com
Instagram testuje reklamy, ktoré budú prekrývať príbehy používateľov
Instagram naďalej experimentuje s reklamami a prináša pop-up reklamy na stories.
„Reklamy sa objavujú na konci príbehov priateľov, čo môže vytvoriť trochu surrealistický zážitok z reklamy vo virtuálnej realite na príspevkoch priateľov, kde sa rozprávajú o politických otázkach alebo svetových udalostiach.“ píše 404media.co.
Používateľom Instagramu sa pop-up reklamy nepáčia najmä kvôli priamemu narúšaniu contentu ich priateľov či známych.
Zdroj: socialmediatoday