V Stories si budeme môcť pridať hudbu, aká sa nám páči. Instagram totiž testuje hudobný nástroj, ktorý to konečne umožní. Zatiaľ ale všetko neoficiálne.
Novinka prinesie určite zvýšenie záujmu nielen o profi videá, ale očakáva sa aj nárast kvality a atraktívnosti amatérskych užívateľských videí. Všetko vďaka hudbe podľa vlastného výberu. Stories tak dostanú nový zmysel a potenciál ich využitia opäť narastie.
Už teraz môžeme premýšľať nad obľúbenými skladbami. Instagram naviaže zrejme na spoluprácu Facebooku s hudobnými vydavateľstvami, čo nám umožní pridávať piesne obľúbených autor bez toho, aby nám príspevky zastavovali pre porušenie autorských práv. Tešíme sa 🙂
Podporovať pôjdu organické príspevky na Instagrame.
Pokojne zabudnime na „Promote“ J V biznis profiloch cez Power Editor alebo Ads Manager podporíme vďaka novej funkcionalite organické posty.
Už čoskoro si budeme môcť nastaviť organické príspevky na reklamu s rôznym zacielením podobným ako má Facebook – brand awerness, post engagement, reach a video views.
Všetko zatiaľ s obmedzením na single video a single foto príspevkov. Organické posty pôjdu v biznis profilov podporiť ako jedna reklama, set alebo kampaň. Vytvárať môžeme aj podobné reklamy.
Štatistiky po spustení reklamy si odsledujeme v Ads Manageri, v aplikácii Instagramu získame aj údaje nielen o platenom, ale aj organickom zásahu.
Pomôžeme vám s firemným profilom na Instagrame.