Instagram shopping – nakupovanie cez firemný Instagram účet je možné aj na Slovensku. Pripravíme, nastavíme, odskúšame, spustíme.
Nová funkcionalita od Instagramu prináša fantastické možnosti pre zlepšenie a zefektívnenie vášho predaja. Ponúknite zákazníkom to, po čom túžia a rozbehnite predaj cez Instagram. Umožnite fanúšikom nakupovať priamo cez Instagram. Vaši zákazníci si vás zamilujú ešte viac.
Čo všetko budeme od vás potrebovať?
Prístupy: Facebook Business Manager a Instagram
Aby sme mohli naštartovať Instagram shopping vo vašom firemnom účte, potrebujeme prístup do Facebook Business Managera a Instagram profilu.
Produktový katalóg – XML feed
Po kontrole všetkých nastavení, musíme do vášho účtu pridať produkty, ktoré predávate. Preto si určite zabezpečte XML feed alebo feed zavesený na URL linke. Odporúčame použiť URL linku, kde sa automaticky menia všetky zmeny vo feede. Pri XML dokumente musíme ručne po každej zmene natiahnuť nový aktualizovaný súbor.
Z katalógu potom budeme vytvárať reklamy. Samozrejme, takéto nastavenie už vieme využiť aj pre Facebook reklamy. Podľa vašich požiadaviek spustíme dynamický remarketing alebo vizuálne veľmi pôsobivú kampaň Ad Collection. Obrázky v reklamách nemusí upravovať grafik. Vieme ich hromadne editovať priamo v rozhraní Facebooku a Instagramu)
Môže moja firma používať shopping na Instagrame?
Predaj funguje na všetkých komerčných profiloch. Celé nastavenie však pred spustením kontroluje Instagram. Preto v ojedinelých prípadoch môže dôjsť až k zamietnutiu shoppingu. Naša agentúra sa následne obráti na oficiálnu podporu Instagramu a situáciu dorieši.
Kto mi nastaví kampane?
My. Navrhneme a pripravíme vám obsahovú a produktovú stratégiu. Ponúkneme vašim followerom presne to, čo od vás očakávajú. Využite naše skúsenosti.
Celý proces sa začína vzájomnou otvorenou diskusiou, kde s vami nájdeme všetky možné spôsoby komunikácie tak, aby vyhovovali vašim zákazníkom a aj vám.
Prečítajte si, ako sme pomohli eshopu s cyklistickými potrebami Castelli. Alebo ako sme priviedli potenciálnych zákazníkov priamo do prezentačného stánku na veľkej výstave.
Vďaka online kampani sa o stánku slovenskej spoločnosti Fibrochem na výstave v Mníchove dozvedelo 35 800 ľudí.