Instagram spustil nakupovanie na Slovensku

od | okt 12, 2018

Instagram spustil nakupovanie. Konečne môžeš na Instagrame priamo vo feede označiť produkty a hneď predávať. Vylepšená funkcia už funguje aj u nás.

Aby si novinku Instagram Shopping Tag využil naplno, potrebuješ prepojiť Facebook biznis účet s firemným instagramovým účtom.

Produkty vo feede alebo v príbehoch môžeš označovať aj v účtoch, ktoré majú menej ako 10 000 followerov. Jednoducho vyberieš nálepku a označíš ňou produkt zo zoznamu. Na jednej fotke môžeš označiť aj viac produktov.

Nakupovanie cez Instagram

Novinka od Instagramu má vylepšené funkcie.

 

A samozrejme, nezabudni na xml feed (produktový feed) eshopu, lebo to fungovať nebude. Produktový feed si nastavíš ľahko. Použi Facebook Business Manager a v Settings zvoľ Catalogs. Vytvor ho pre požadovanú stránku a uploadni xml feed.

Môžeš vytvoriť pevný katalóg alebo vložiť URL feed. Ak robíš pravidelne zmeny v produktoch v eshope, využi URL feed. Po importe sa produktový katalóg vždy automaticky aktualizuje.

Používaj Facebook Stories Ads

Jasné. Facebook Stories ešte veľa ľudí nepozerá. Všetci ideme na Insta Stories. Ale Facebook konečne sprístupnil možnosť reklám pre nás všetkých vo Facebook Stories J

Príbehy sú doplnkom k News Feedu a Instagram Stories a bavia väčšinu ľudí. Reklamy vo Facebook Stories podporujú všetky reklamné ciele podobne, ako  to poznáš z Insta Stories Ads. Takže k dispozícii máš reach, brand awareness, video views, app installs, conversions, traffic a lead generation. Vyskúšaj to.

Thru Play bude už čoskoro

Fičúrka Thru Play zatiaľ u nás nefunguje, ale Facebook ju čoskoro sprístupní. Vďaka tejto službe sa optimalizujú dokončené video views. Takže platíš len za reklamu, z ktorej si užívateľ pozrel aspoň 15 sekúnd alebo si ju pozrel celú. Funkciu využiješ pre všetky umiestnenia videí na Facebooku, Instagrame a Audience Network.

Kto videl tvoje reklamné bannery?

Princíp fungovania vzhliadnutia bannerov ti vysvetlí sám Google. Pripravil peknú demoverziu, kde presne vidíš merania, kedy užívateľ banner naozaj zachytil očami.

Pozri, ako to funguje.

Potrebuješ pomôcť? Kontaktuj nás.

Využi naše služby – vieme ako na firemný Facebook alebo Instagram.

Autor: iFOCUS
Sme nadšenci do online. Je to vášeň, inštinkt, ktorý nás ťahá k výzvam.