30 brigádnikov za 2 týždne

O klientovi

Inalfa Roof Systems Group BV je lídrom na trhu výrobcov strešných systémov pre automobilový priemysel. Jej pôsobenie siaha od centrály v Holandsku, cez viaceré továrne a vývojové centrá v Európe až po Severnú Ameriku a Áziu.

Výzva

V krátkom čase získať čo najväčší počet študentov,
ktorí by prejavili záujem pracovať pre spoločnosť Inalfa v Krakovanoch.

Riešenie

  • Vytvorenie textov a fotografií, s ktorými sa cieľovka stotožní
  • Nastavenie Facebook lead kampane s jednoduchým formulárom
  • Cielenie na mestá a dediny v blízkosti závodu
  • Jasné odkomunikovanie benefitov a podmienok pri nástupe

Landing page

V tomto duchu sme vytvárali landing page sekciu kariéry v Inalfa. Keď sa potenciálny uchádzač o zamestnanie preklikne na stránku, chce sa v čo najkratšom čase dozvedieť základné informácie o firme a pracovnej pozícii. Prehľadný dizajn webu zabezpečí intuitívnu orientáciu na stránke a jednoduchý prístup k požadovaným informáciám. Správne nadizajnovaný LP je zároveň jedným z kľúčových faktorov úspechu reklamných kampaní.

Zapracovanie

Výsledky sme dosiahli vďaka jasnej a autentickej komunikácii. Dôležitou súčasťou bol aj jednoducho zostavený kontaktný formulár. Cielili sme na blízke lokality s dobrou dostupnosťou spojov do závodu. Na fotografiách, bola použitá reálna fotka mladej študentky s ktorou sa cieľovka ľahko stotožní.

Zapracovanie

Správnym nastavením kampane sa nám v spolupráci s iFocus podarilo obsadiť pracovné miesta vo výrobe brigádnikmi na obdobie letných mesiacov a brigádnici tak mali možnosť nadobudnúť skúsenosti s prácou v automobilovej spoločnosti.

Lívia Tomčíková

Personálna riaditeľka

Výsledky po 12 dňoch

počet záujemcov

priemerná cena za klik

%

miera prekliku

kliknutia na reklamu

zobrazenia reklamy

zásah užívateľov

cena za zisk záujemcu

Potrebujete poradiť s kampaňou?