30 brigádnikov za 2 týždne

O klientovi
Inalfa Roof Systems Group BV je lídrom na trhu výrobcov strešných systémov pre automobilový priemysel. Jej pôsobenie siaha od centrály v Holandsku, cez viaceré továrne a vývojové centrá v Európe až po Severnú Ameriku a Áziu.


Výzva
V krátkom čase získať čo najväčší počet študentov,
ktorí by prejavili záujem pracovať pre spoločnosť Inalfa v Krakovanoch.
Riešenie
- Vytvorenie textov a fotografií, s ktorými sa cieľovka stotožní
- Nastavenie Facebook lead kampane s jednoduchým formulárom
- Cielenie na mestá a dediny v blízkosti závodu
- Jasné odkomunikovanie benefitov a podmienok pri nástupe


Landing page
V tomto duchu sme vytvárali landing page sekciu kariéry v Inalfa. Keď sa potenciálny uchádzač o zamestnanie preklikne na stránku, chce sa v čo najkratšom čase dozvedieť základné informácie o firme a pracovnej pozícii. Prehľadný dizajn webu zabezpečí intuitívnu orientáciu na stránke a jednoduchý prístup k požadovaným informáciám. Správne nadizajnovaný LP je zároveň jedným z kľúčových faktorov úspechu reklamných kampaní.
Zapracovanie
Výsledky sme dosiahli vďaka jasnej a autentickej komunikácii. Dôležitou súčasťou bol aj jednoducho zostavený kontaktný formulár. Cielili sme na blízke lokality s dobrou dostupnosťou spojov do závodu. Na fotografiách, bola použitá reálna fotka mladej študentky s ktorou sa cieľovka ľahko stotožní.
Zapracovanie
Správnym nastavením kampane sa nám v spolupráci s iFocus podarilo obsadiť pracovné miesta vo výrobe brigádnikmi na obdobie letných mesiacov a brigádnici tak mali možnosť nadobudnúť skúsenosti s prácou v automobilovej spoločnosti.
Výsledky po 12 dňoch
počet záujemcov
priemerná cena za klik
%