Ako sme našli najvýkonnejšiu aplikáciu na zber leadov
O využití aplikácií
Výzva
Naším cieľom bolo otestovať a nájsť najvhodnejšiu aplikáciu pre získavanie leadov cez externú aplikáciu pre krajiny SK, CZK a AT.
Riešenie
Pre zvýšenie návštevnosti sme využili reklamné kampane v Google. Zvolili sme vyhľadávaciu kampaň a responzívne bannery.
najúspešnejšia aplikácia v zisku leadov (sk) Albacross
najúspešnejšia aplikácia v zisku leadov (cz) LeadFeeder
najúspešnejšie aplikácie v zisku leadov (at) Leady a Whoisvisiting
Zapracovanie
Najvyšší výkon podala aplikácia Albacross s počtom 37 identifikovaných firiem a Whoisvisiting s počtom 30 leadov.
Pre českú mutáciu webstránky sme nasadili 7 aplikácií, vynechali sme Albacross. V tomto prípade najvyšší výkon podala aplikácia Leadfeeder s počtom 105 unikátnych leadov. Jedinečné firmy zachytili ešte aplikácie Leady cz, VisitorQueue a Whoisvisiting.
Pri zvyšných aplikáciách sme zaznamenali aj koncových užívateľov. Museli sme teda zo získaných počtov odfiltrovať reálne firmy.
Rakúska mutácia webstránky mala rovnaké aplikácie ako česká stránka. Počet získaných leadov bol najnižší, celkovo 109 unikátnych leadov. Najviac ich priniesli aplikácie Leady cz a Whoisvisiting, a to v počte 22 leadov z každej aplikácie.
Výsledok a zhrnutie
Počas jedného týždňa sme intenzívne testovali 9 externých aplikácií pre zber leadov.
Získali sme 153 unikátnych leadov.
Celkovo sme registrovali 486 leadov.