Automatizácia oslovovania na Linkedin
O klientovi
Výzva
Klient nás oslovil so žiadosťou o kampaň na LinkedIn. Jej cieľom malo byť získanie nových, relevantných fanúšikov zo Slovenska pre firemný profil na profesionálnej sociálnej sieti Linkedin. Vzhľadom k tomu, že sa jedná o korporáciu, ktorá má len jeden globálny profil, potrebný prístup nám nemohol byť udelený. Výzva teda bola splniť štandardný cieľ neštandardnou cestou. Vedeli sme, že potrebujeme nájsť relevantných užívateľov, klient mal záujem len o fanúšikov, ktorí pôsobia v logistike alebo v blízkom obore. Niekoho, kto má dlhodobý potenciál a záujem o obsah, ktorý bude na profile publikovaný. Bez prístupu do admin sekcie sme boli odkázaní na neštandardné postupy, a preto sme sa rozhodli pre automatizáciu. Nazbierať nových fanúšikov cez personalizovanú správu s podnetom o sledovanie stránky. Robiť to ručne by bolo úplné bláznovstvo, a tak sme použili pomoc robota. Automatizácia nám ušetrila hodiny práce a nakoniec sme dosiahli želaný výsledok.
- Vymyslieť stratégiu komunikácie
- Osloviť relevantné publikum
- Pripraviť automatizáciu
Riešenie
- Personalizované správy
- Segmentácia oslovených podľa vzťahu k logistike
- Automatizácia odosielania správ
%
nárast sledovateľov na linkedin profile
%
dosiahnutie konverzného pomeru
%
nazbieranie kontaktov do databázy
Zapracovanie
Zapracovanie
Sme moderná logistická spoločnosť pôsobiaca na medzinárodnej úrovni. So spoločnosťou iFocus už spolupracujeme dlhšie obdobie. Na základe dobrých skúseností sme sa na nich obrátili aj pri tomto projekte. Potrebovali sme rozšíriť fanúšikovskú základňu na sociálnej sieti LinkedIn, aby sme sa dostali viac do povedomia slovenských používateľov. Náš stanovený cieľ sa špecialistom z iFocus agentúry podarilo dosiahnuť ešte v kratšom čase, ako sme očakávali. Vďaka ich úsiliu môžeme rozbehnúť naše lokálne aktivity už aj na sociálnej sieti LinkedIn. Ďakujeme.
Výsledok a zhrnutie
Za 6 týždňov sa nám podarilo získať nárast sledovateľov firemného profilu zo Slovenska o 57%. Zároveň sme nazbierali databázu 1170 kontaktov so záujmom v logistike. Komunikačná stratégia a personalizované správy dosiahli výsledný konverzný pomer 9,8%.