Dopriali sme ľuďom víkend plný zážitkov v Poloninách
Cielenie a kreatíva sa ukázali ako správna cesta za dosiahnutím výsledkov. Pomocou pokročilých nastavení sme dokázali priniesť nadštandardné výsledky.
O klientovi
Občianske združenie Take naše prostredníctvom webstránky objavtepoloniny.sk predáva víkendové pobyty v Poloninách. Rôznymi zážitkami sa snaží propagovať región a priblížiť ho celému Slovensku.
Výzva
- Pripraviť kampaň na Facebook
- Nastaviť správne cielenie
- Vymyslieť stratégiu reklamnej kampane
- Pripravili sme príspevky v slovenčine a v rusnackom jazyku
Riešenie
- Cielenie na krajské mestá Slovenska
- Cielenie podľa záujmov na ľudí so vzťahom k turistike a cyklistike
- Cielenie na rodiny s deťmi
- Zobrazenie malebnej prírody Polonín
počet zdieľaní príspevkov
počet lajkov
ROAS
Zapracovanie
Cielenie sme zvolili na krajské mestá na Slovensku s rozšírením na zásah niekoľko kilometrov v okolí. Nastavili sme aj cielenie podľa záujmov. Vybrali sme ľudí, ktorí sa zaujímajú alebo aktívne venujú turistike, cyklistike. Do cielenia sme zahrnuli aj rodiny s deťmi.
Vo vizuáloch sme zobrazili malebnú prírodu Polonín, domáce jedlo či niektoré texty sme zverejnili v rusnackom jazyku. Odozva bola fantastická. Tešili sme sa my, klient aj zákazníci.
Výsledok a zhrnutie
S príspevkami na Facebooku sme zaznamenali interakciu viac ako 11 000. Či už šlo o komentáre, lajky alebo zdieľania. Ľudí oslovilo grafické spracovanie príspevkov a podľa toho aj reagovali. Vysoký počet zdielaní príspevkov pôsobil aj na organické šírenie a vysoké CTR.
Počet zdieľaní: 390
CTR: 3,48
Celkovo klient predal priamo cez reklamu 423 zážitkových pobytov. ROAS sa dostal na úroveň 17,2 eur. To považujeme za veľmi nadštandardný výsledok.