Predaj klimatizácií počas korona krízy

Firma nás oslovila s realizáciou ich kampane na získanie nových zákazníkov a zverejnenie ponuky predaja klimatizácií pred sezónou. Správnym nastavením a optimalizáciou kampaní sme získali pre klienta desiatky nových zákazníkov, ktorí si zakúpili klimatizáciu aj s montážou.

O klientovi

BASSO Air je montážno-obchodnou spoločnosťou z Bratislavy, ktorá pôsobí v oblasti klimatizácii a vzduchotechniky. Firma montuje klimatizácie s veľmi precíznym prevedením a pýši sa vysokou spokojnosťou klientov. Ponúka kvalitné značkové klimatizácie.

Výzva

  • Získanie nových zákazníkov
  • Predaj klimatizácií mimo sezónu od 1. marca
  • Nečakaná situácia s vírusom COVID–19 (od 13. marca)

Riešenie

  • Audit webstránky a implementácia odporúčaní na zlepšenie užívateľskej skúsenosti
  • Originálna ponuka a príprava vizuálov kampane Montáž zdarma
  • Implementácia pokročilej PPC stratégie Google Ads a Facebook

nadpriemerná miera prekliku (CTR)

nadpriemerný konverzný pomer

%

podiel zobrazenia reklám na prvých troch pozíciác

Zapracovanie

Začali sme od základov. Pripravením auditu webovej stránky so zameraním na užívateľa. Pomocou kompletne nových bannerov sme odkomunikovali zvýhodnenie v podobe inštalácie zdarma. Vďaka prepracovaniu PPC kampaní sme tieto bannery vedeli presne zacieliť a získať tak výborné výsledky v predajoch.

Výsledok a zhrnutie

Výsledky po 5 týždňoch:

  • Nadpriemerná miera prekliku vo vyhľadávaní na produktové kľúčové slová až 20,64%
  • Vzhľadom k situácii nadpriemerný konverzný pomer 1,14%
  • Podiel zobrazenia reklám na prvých troch pozíciách (TOP % Impression Share) 89,78%

Potrebujete poradiť?