Predaj klimatizácií počas korona krízy
Firma nás oslovila s realizáciou ich kampane na získanie nových zákazníkov a zverejnenie ponuky predaja klimatizácií pred sezónou. Správnym nastavením a optimalizáciou kampaní sme získali pre klienta desiatky nových zákazníkov, ktorí si zakúpili klimatizáciu aj s montážou.
O klientovi
BASSO Air je montážno-obchodnou spoločnosťou z Bratislavy, ktorá pôsobí v oblasti klimatizácii a vzduchotechniky. Firma montuje klimatizácie s veľmi precíznym prevedením a pýši sa vysokou spokojnosťou klientov. Ponúka kvalitné značkové klimatizácie.
Výzva
- Získanie nových zákazníkov
- Predaj klimatizácií mimo sezónu od 1. marca
- Nečakaná situácia s vírusom COVID–19 (od 13. marca)
Riešenie
- Audit webstránky a implementácia odporúčaní na zlepšenie užívateľskej skúsenosti
- Originálna ponuka a príprava vizuálov kampane Montáž zdarma
- Implementácia pokročilej PPC stratégie Google Ads a Facebook
nadpriemerná miera prekliku (CTR)
nadpriemerný konverzný pomer
%
podiel zobrazenia reklám na prvých troch pozíciác
Zapracovanie
Začali sme od základov. Pripravením auditu webovej stránky so zameraním na užívateľa. Pomocou kompletne nových bannerov sme odkomunikovali zvýhodnenie v podobe inštalácie zdarma. Vďaka prepracovaniu PPC kampaní sme tieto bannery vedeli presne zacieliť a získať tak výborné výsledky v predajoch.
Výsledok a zhrnutie
Výsledky po 5 týždňoch:
- Nadpriemerná miera prekliku vo vyhľadávaní na produktové kľúčové slová až 20,64%
- Vzhľadom k situácii nadpriemerný konverzný pomer 1,14%
- Podiel zobrazenia reklám na prvých troch pozíciách (TOP % Impression Share) 89,78%