Propagácia stánku cez digitálnu kampaň
Kampaň trvala 4 dni a jej cieľom bolo osloviť čo najväčšie množstvo návštevníkov výstavy.

O klientovi
Chemosvit Fibrochem, s.r.o. je súčasťou silnej holdingovej skupiny Chemosvit, a.s., kde jadrom produkcie sú polypropylénové vlákna pre rôzne aplikácie.


Výzva
Osloviť čo najväčšie množstvo návštevníkov, ktorí sa práve nachádzali na výstave ISPO Munich. Odovzdať im informáciu o polohe stánku spoločnosti Fibrochem.
Riešenie
- Návrh stratégie pre kampaň
- Tvorba kampaní v Google Ads
- Výber vhodného geografického cielenia na výstavisko pre oslovenie čo najväčšieho množstva návštevníkov
- Tvorba 3 kreatív reklám
- Využitie responzívnych banerov s využitím technológie umelej inteligencie
- Priebežná optimalizácia kampaní na základe výsledkov

%
dosah
%
miera prekliku
%
zobrazenia reklám
Zapracovanie
Najdôležitejší prvok bolo cielenie. Geografické vytýčenie miesta v ktorom sa reklamy zobrazovali. Vytvorili sme viacero kreatív a testovali ich výkonnosť. V rámci bannerov sme siahli po responzívnej možnosti a na základe algoritmu sme vyhodnocovali úspešnosť nadpisov a popisov v reklame.
Výsledok a zhrnutie
Výsledky po 4 dňoch:
- Dosah na viac ako 35 800 ľudí
- Miera preklikov z reklám 0.43%
- Viac ako 590 kliknutí
- Viac ako 119 000 zobrazení reklám
- Najúspešnejšou kreatívou sa stala reklama s logom značky Karpathia
