Reels ako HR nástroj, dopomohli k nájdeniu toho pravého zamestnanca
O klientovi
Výzva
Riešenie
To, čo zaberá v stovke prípadov, sa zasekne práve u jedného.To bolo aj vidieť v našom prvom kroku, vytvorení facebook kampane, ktorá po troch mesiacoch nedosahovala želané výsledky. Ďalším krokom bola Google ads kampaň. Výsledky však neboli o nič lepšie, a ten správny uchádzač sa medzi konverziami nenašiel.
Výsledky Meta kampane
reels
%
CTR
cost per lead
Výsledky Google kampane
conversions
%
CTR
cost per conversion
Kampaň s využitím REELS
Výsledky reels za 3 týždne
leads
%
CTR
cost per lead
a obsadená pracovná pozícia
Zapracovanie
So spoločnosťou iFocus sme začali spolupracovať v čase, keď sme si stanovili starostlivosť o značku zamestnávateľa ako jeden z veľmi dôležitých cieľov v oblasti HR. Mimo iného sme uvažovali, ako ju otvorene a transparentne komunikovať a ako efektívne oslovovať potenciálnych uchádzačov o prácu v našom okolí.
Od samého začiatku bola komunikácia s Michalom a jeho tímom veľmi ústretová a profesionálna. Pomohli nám s analýzou a definovaním značky, vytvorili webovú stránku, rozbehli sociálne siete a realizovali už niekoľko optimalizovaných kampaní.
Dnes naša spolupráca trvá už druhý rok a rozšírili sme ju aj za hranice Slovenska, do našich ďalších závodov v Poľsku.
Sme veľmi radi, že v tejto oblasti máme tak skvelého partnera. Sú to odborníci s veľmi ľudským a osobným prístupom. Sú vždy ochotní a nápomocní. Proaktívne a zároveň citlivo vnímajú naše potreby a možnosti. Komunikácia s nimi je priateľská, transparentná, úprimná a rýchla. Cítim, že im naozaj záleží na tom, aby sa nám darilo a robia všetko preto, aby nám v tom pomohli. Viem, že sa na nich môžem kedykoľvek obrátiť a vždy spoľahnúť. Som za to veľmi vďačná.
Výsledok a zhrnutie
A do mesiaca obsadili pozíciu.
Celková efektivita kampane na Facebooku dlhodobo klesala a kampaň neprinášala želané výsledky. Preto sme prišli so strategickým rozhodnutím, zmeniť marketingový kanál a prejsť na platformu Google Ads. Vyplnených formulárov bolo dosť, no záujemci si nevedeli predstaviť prácu a prostredie v Silgane. Video pomohlo uchádzačom nájsť správnu predstavu ako práca naozaj vyzerá. Hľadali sme, ako uloviť toho pravého. A našli sme, pomocou krátkych videí reels.