Vzrast organickej návštevnosti webu o 400%

V konkurenčnom prostredí je online komunikácia pre hotely a turistické destinácie kľúčová. Webová stránka slúži ako jeden z prvých kontaktov s potenciálnymi hosťami a zohráva dôležitú úlohu pri budovaní značky a vytváraní pozitívneho dojmu. Jej správna príprava, optimalizácia a spustenie je však kľúčom k úspechu a predajom.

O klientovi

Klient Kaštieľ Mojmírovce, členom Historických Hotelov Slovenska, je ubytovanie, ktoré dýcha eleganciou a históriou. Vybavený je moderným wellnessom, telocvičňou, strelnicou či bowlingovou dráhou. Vyniká taktiež v oblasti gastra a vďaka svojím salónikom je skvelým miestom pre svadby či rôzne firemné konferencie.

Výzva

Hlavným cieľom bolo vytvoriť modernú a funkčnú webovú stránku a to s jasným cieľom:

  • zvýšenie návštevnosti z Google.sk
  • zvýšenie počtu rezervácii
  • efektívne prezentovanie ubytovania Kaštieľ Mojmírovce
  • pritiahnutie širokej škály návštevníkov (cestovateľov za zážitkami, firmy na teambuildingy a konferencie, svadobčanov)

Riešenie

1. Vytvorenie modernej a elegantnej webovej stránky s dôrazom na užívateľskú skúsenosť a responzivitu pre rôzne zariadenia.

2. Implementácia efektívnej SEO stratégie, iných aktivít zahŕňala:

SEO optimalizáciu webu

  • Technické on-page SEO
  • Zrýchlenie načítania podstránok služieb

    Obsahové SEO

    • Dôsledná príprava štruktúry webu
    • Optimalizáciu obsahu pre vhodné kľúčové slová
    • Lokalizácia slovenského obsahu na anglickú verziu webu
    • Príprava obsahu s dôrazom na lokálne SEO

    Nasadenie a nastavenie analytiky

    • Nastavenie Google Search Console
    • Nastavenie konverzií cez Google Tag Manager
    • Nasadenie Cookie Consent v2

    Migrácia webu

    • Precízne odmigrovanie starého webu na nový
    • Pomigračný monitoring chybových 404 stránok

    3. Priame integrovanie rezervačného systému Traveldata na webovú stránku. Hostia si môžu pohodlne rezervovať pobyt online. Nachádza sa strategicky na hlavnej stránke, kde je dostupný a ihneď viditeľný.

    Výsledky

    Hneď po spustení počet organických návštevníkov vzrástol o 400% a tento kurz si stále drží. Docielili sme to pomocou technickej optimalizácie, ale aj ďalšími faktormi, ktorými sú: pútavý dizajn, jasná a prehľadná navigácia, responzivita či viacjazyčnosť.

    %

    nárast organických návštevníkov

    Okrem webovej stránky je dôležité využívať aj ďalšie online kanály, ako sú sociálne siete alebo online reklamy. Vďaka efektívnej online komunikácii sa môžu hotely a turistické destinácie priblížiť k potenciálnym klientom, budovať s nimi vzťahy a zvyšovať tak svoje rezervácie a zisky.

    Potrebujete poradiť s webom?