Vzrast organickej návštevnosti webu o 400%
V konkurenčnom prostredí je online komunikácia pre hotely a turistické destinácie kľúčová. Webová stránka slúži ako jeden z prvých kontaktov s potenciálnymi hosťami a zohráva dôležitú úlohu pri budovaní značky a vytváraní pozitívneho dojmu. Jej správna príprava, optimalizácia a spustenie je však kľúčom k úspechu a predajom.
O klientovi
Výzva
Hlavným cieľom bolo vytvoriť modernú a funkčnú webovú stránku a to s jasným cieľom:
- zvýšenie návštevnosti z Google.sk
- zvýšenie počtu rezervácii
- efektívne prezentovanie ubytovania Kaštieľ Mojmírovce
- pritiahnutie širokej škály návštevníkov (cestovateľov za zážitkami, firmy na teambuildingy a konferencie, svadobčanov)
Riešenie
1. Vytvorenie modernej a elegantnej webovej stránky s dôrazom na užívateľskú skúsenosť a responzivitu pre rôzne zariadenia.
2. Implementácia efektívnej SEO stratégie, iných aktivít zahŕňala:
SEO optimalizáciu webu
- Technické on-page SEO
- Zrýchlenie načítania podstránok služieb
-
Obsahové SEO
- Dôsledná príprava štruktúry webu
- Optimalizáciu obsahu pre vhodné kľúčové slová
- Lokalizácia slovenského obsahu na anglickú verziu webu
- Príprava obsahu s dôrazom na lokálne SEO
Nasadenie a nastavenie analytiky
- Nastavenie Google Search Console
- Nastavenie konverzií cez Google Tag Manager
- Nasadenie Cookie Consent v2
Migrácia webu
- Precízne odmigrovanie starého webu na nový
- Pomigračný monitoring chybových 404 stránok
3. Priame integrovanie rezervačného systému Traveldata na webovú stránku. Hostia si môžu pohodlne rezervovať pobyt online. Nachádza sa strategicky na hlavnej stránke, kde je dostupný a ihneď viditeľný.
Výsledky
%