Získavanie registrácií škôl pre FinQ
O klientovi
Nezisková organizácia FinQ Centrum, n.o. je výsledkom spoločnej iniciatívy nadácie Slovenskej sporiteľne a nadácie Národnej banky Slovenska. Cielom jej vzniku je systematické úsilie oboch nadácií prispievať k zvyšovaniu kvality finančného vzdelávania na Slovensku.
Snahou FinQ Centra, n.o. je zvyšovať úroveň finančnej gramotnosti a finančnej kultúry na Slovensku, dôsledne prispieť k skvalitneniu finančného vzdelávania a kompetencií v oblasti finančnej kultúry na základných a stredných školách.
Stavebným základom FinQ Centra, n.o. je úspešný inovatívny vzdelávací program FinQ, zameraný na finančné vzdelávanie a rozvoj finančnej kultúry na školách. Programu FinQ má zvýšiť kvalitu a prínos pre učiteľov i žiakov na základných a stredných školách práve vo finančnej gramotnosti.
Výzva
Klient FinQ mal jasnú predstavu v smerovaní kampane a to nie len vizuálne, ale aj z hľadiska copytextu. Klient požadoval za krátku dobu spolupráce získať 130 registrácií škôl práve do komunikovaného inovatívneho programu FinQ.
Riešenie
- Priama komunikácia s FinQ tímom
- Schvalovací proces copy textov a vizuálov kampaní
- Priebežná úprava a vylepšovanie efektívnosti copy textov podliehajúca schvalovaniu
- Súbežná správa kampaní Google Ads a Facebook Ads
Zapracovanie
Komunikácia s klientom bola kľúčová počas celej spolupráce. Priebežný reporting a aktualizácia počtu registrovaných škôl pre informovanosť klienta o stave kampane. Aktualizácia textov a vizuálov v procese schvaľovania. Intenzívny feedback v obojsmernej komunikácii. Priebežne optimalizované kampane pre v oboch inzertných systémoch Google Ads a Facebook Ads.
V číslach
%
počet získaných registrácií škôl
%