Znížili sme cenu kliku na Facebooku o 59,5%

Facebook reklamná kampaň pre Pferdesafari s využitím nových reklamných formátov a pokročilých cielení.

O klientovi

PferdeSafari je špecialista na dovolenku v sedle po celom svete. Jedná sa o exkluzívnu ponuku cestovnej kancelárie so zážitkovými pobytmi pre jazdcov, nejazdcov aj rodiny.

Výzva

  • budovanie povedomia o produkte a značke
  • budovanie relevantnej fanúšikovskej základne pre daľšie marketingové aktivity
  • zvýšenie návštevnosti na stránke

Riešenie

  • implementácia pokročilých možností cielenia na facebooku, ktoré sú dostupné v adv manager
  • využitie inovatívnych reklamných formátov (multi ads), ktoré sú dostupné len v power editore – štruktúrovanie kampaní a reklamných skupín pre zvýšenie prehľadnosti výkonu reklám
  • označenie návštevníkov z kampane pre možnosť vyhodnotenia ich správania v Google Analytics

%

cena za klik

%

počet fanúšikov

%

nárast konverzného pomeru

Zapracovanie

Keďže sa jedná o špecifický produkt bolo potrebné čo možno najpresnejšie cielenie pre potenciálnych záujemcov, ktorí by takúto netradičnú ponuky využili. Klient si dovtedy kampane manažoval svojpomocne.

Výsledok a zhrnutie

  • zníženie ceny nákupu klikov z 2,42CCZK na 0,98CZK čo predstavuje úsporu 59,5%
  • výrazné zlepšenie odozvy na reklamu, pri takmer rovnakom zásahu bol počet akcií viac ako 4-násobný, pôvodná kampaň zaznamenala 1 242 akcií vs. 5455 u novej profesionálnej kampane
  • získanie 380 nových relevantných fanúšikov (95,95% zo všetkých získaných fanúškov za sledované obdobie) pôvodná kampaň získala len 16 fanúšikov.
  • návštevníci z FB tvorili viac ako 63% celkovej návštevnosti webstránky, z toho takmer 81% bolo unikátnych
  • vykazovali nadpriemerný záujem o webstránku – navštívili 2,95 stránky za 2:37 minúty
  • vzhľadom na to, že pôvodná kampaň svojpomocne vytvorená klientom, nemala nastavené parametre, nemôžeme jej výsledky porovnať s profesionálne vytvorenou kampaňou na úrovní google analytics

Výsledky predaja neboli vyhodnocované pre obmedzenie webstránky klienta, v prípade záujmu si prečitajte o našich výsledkoch kampaní optimalizovaných pre predaj.

Uverejnené so súhlasom DS Pelikán s.r.o

Potrebujete poradiť s PPC?