Zvýšenie efektivity digitálnej kampane pomocou neuromarketingovej analýzy
O klientovi
Ten slúži na prepojenie rodín s raritnými genetickými syndrómami. Rovnako slúži na edukáciu a odborné poradenstvo od špecialistov. Postupom rokov sa toto združenie rozrastá a pripravuje množstvo kvalitných projektov a podujatí pre znevýhodnené osoby a ich blízkych.
Výzva
S úsmevom pracujeme dlhodobo. Pomáhame im s marketingom a poradenstvom v oblasti digitálneho marketingu. Tentokrát nás kontaktovali s fundraisingovou kampaňou. Zrealizovali sme ju posledný mesiac roku 2021 a cieľom bolo zamerať sa v nej na ziskanie nových darcov.
- Časový tlak na nastavenie kampane
- Obmedzený rozpočet počas vianočného obdobia
- Výber vhodného spôsobu komunikácie
- Zisk pravidelných darcov
Riešenie
- Súbežná komunikácia naprieč viacerými kanálmi
- Koordinácia pri tvorbe vizuálov s klientom
- Využitie neuromarketingu
- Zníženie cognitive demand a zvýšenie jednoduchosti vizuálov
- Využitie video formátov s preklikom
Zapracovanie
Video sa upravilo v pasážach kde sme strácali pozornosť a zrozumiteľnosť. Po úprave sme video zaradili opäť do reklamných kampaní. Výsledky sa okamžite začali objavovať. Získali sme väčší počet prehratí, dopozerania stúpli až o 118.904% a kliknutia o 220% pri rovnakom počte impresií.
Výsledok a zhrnutie
%
view rate
%
CTR
%