Zvýšenie predaja e-shopu s cyklo oblečením pomocou digitálneho marketingu
Správne meranie konverzí je základ úspechu každej kampane v digitánom priestore.
O klientovi
Castelli je E-shop s kvalitným cyklo oblečením talianskej značky. Špecializujúci sa na prvotriednu kvalitu produktov a služieb pre profesionálnych aj amatérskych cyklistov.
Výzva
- Zvýšenie efektivity google kampaní, ktoré predtým spravovala spoločnosť Mediatel
- Zvýšenie predaja eshopu
- Získanie nových zákazníkov
Riešenie
- Audit webstránky a implementácia sledovania predajov v google analytics
- Prebratie google adwords účtu a reštrukturalizácia kampaní
- Priebežná optimalizácia kampaní na základe výsledkov
%
miera prekliku
%
počet vzhliadnutých produktov
%
obrat eshopu
Zapracovanie
Kľúčovým faktorom úspechu bola rekonštrukcia Google ads účtu spolu s nastavením merania konverzií. So zameraním na makro ale aj mikro konverzie, ktoré dopĺňajú nevyhnutné dáta pri nákupnej ceste zákazníka. Následne sme dáta využili k optimalizácii kampaní.
Výsledok a zhrnutie
Výsledky po 90 dňoch:
- Zvýšenie miery prekliku z reklám o 58,98%
- Zvýšenie počtu zhliadnutých produktov o 85,01%
- Zvýšenie obratu eshopu o 56,93%