Zvýšenie predaja e-shopu s cyklo oblečením pomocou digitálneho marketingu

Správne meranie konverzí je základ úspechu každej kampane v digitánom priestore.

O klientovi

Castelli je E-shop s kvalitným cyklo oblečením talianskej značky. Špecializujúci sa na prvotriednu kvalitu produktov a služieb pre profesionálnych aj amatérskych cyklistov.

Výzva

  • Zvýšenie efektivity google kampaní, ktoré predtým spravovala spoločnosť Mediatel
  • Zvýšenie predaja eshopu
  • Získanie nových zákazníkov

Riešenie

  • Audit webstránky a implementácia sledovania predajov v google analytics
  • Prebratie google adwords účtu a reštrukturalizácia kampaní
  • Priebežná optimalizácia kampaní na základe výsledkov

%

miera prekliku

%

počet vzhliadnutých produktov

%

obrat eshopu

Zapracovanie

Kľúčovým faktorom úspechu bola rekonštrukcia Google ads účtu spolu s nastavením merania konverzií. So zameraním na makro ale aj mikro konverzie, ktoré dopĺňajú nevyhnutné dáta pri nákupnej ceste zákazníka. Následne sme dáta využili k optimalizácii kampaní.

Výsledok a zhrnutie

Výsledky po 90 dňoch:

 

  • Zvýšenie miery prekliku z reklám o 58,98%
  • Zvýšenie počtu zhliadnutých produktov o 85,01%
  • Zvýšenie obratu eshopu o 56,93%

Potrebujete poradiť?