Zvýšenie predaju zájazdov o 263%
O klientovi
Ich dlhodobé ciele sú veľmi podobné. Upevniť si pozíciu na trhu zájazdov v rámci pasívneho cestovného ruchu a to predovšetkým prostredníctvom elektronického predaja cez internet.
Výzva
Klient nás oslovil so žiadosťou spustenia reklamných kampaní zameraných na viacero konkrétnych dovolenkových destinácií. Kampane sme potrebovali spustiť v čo najrýchlejšom možnom čase, pretože sezóna už začala. Naším cieľom bolo získať čo najviac kalkulácií dovoleniek a následne ich rezerváciu. Klient bol zo začiatku skeptický a požadoval nastavenie kampaní na manuálny bidding a pevnú maximálnu CPC. (Ide o spôsob optimalizácie, ktorý je výborne kontrolovateľný a presne limitovaný vo vzťahu s cenou za kliknutie, na druhú stranu nedokáže využívať potenciál algoritmu, na ktorom Google dlhodobo pracuje a vylepšuje ho.)
- Správne nastavenie konverzií
- Vytvorenie reklamných kampaní
- Návrh a vypracovanie nových kreatív
- Analýza vhodných kľúčových slov pre konkrétnu destináciu
- Zisk rezervácií dovoleniek
Riešenie
- Nastavenie priamych konverzií v Google ads
- Segmentácia reklamných kreatív na základe kľúčových slov
- Edukácia a presvedčenie klienta na zmenu bidovacej stratégie
- Využitie nového rozšírenia o obrázok
Výsledky kampane po 7 dňoch
%
cena za rezervovanie pobytu
%
pomer zobrazení vo vyhľadávaní
%
kalkulácia pobytu
%
rezervácia pobytu
Zapracovanie
Výsledky kampane po 25 dňoch
%
cena za rezervovanie pobytu
%
pomer zobrazení vo vyhľadávaní
%
kalkulácia pobytu
%