Zvýšenie výkonnosti PPC kampaní e-shopu

Klient nás oslovil so záujmom zlepšenia performance marketingových kampaní. Predtým si sám spravoval FB kampane – primárne podporu príspevkov cez Boost button, ktoré však nevedel dostatočne vyhodnotiť, keďže nepoužíval tagovanie UTM parametrov v Google Analytics. Stav online marketingových aktivít sme zauditovali a navrhli riešenia v podobe spustenia komplexnej stratégie FB a Google Ads kampaní.

O klientovi

Glashgirl je mladý e-shop založený v roku 2015 so zameraním na trendy dámsku módu. Jeho cieľom je vytvoriť akýsi malý módny vesmír, v ktorom každá žena nájde to, čo potrebuje, bude vnímať a cítiť svoju výnimočnosť, jedinečnosť a svoju krásu.

Výzva

  • Zníženie ceny za nákup pre Facebook Ads
  • Spustenie Instagram Shopping funkcie
  • Zvýšenie počtu objednávok
  • Získanie nových zákazníkov

Riešenie

  • Audit reklamného účtu Facebook a tvorba účtu pre Google Ads
  • Nastavenie stratégie a štruktúry kampaní pre Facebook a Google Ads
  • Spustenie nových formátov kampaní – dynamický remarketing na FB s pomocou aplikácie Feed Image Editor od Mergada a Google Ads Shopping
  • Pravidelná optimalizácia kampaní na základe výsledkov

%

zníženie ceny za nákup facebook ads

zvýšenie roas pre fb ads kampane

%

zvýšenie počtu objednávok cez facebook ads

Zapracovanie

Začali sme vysvetlením, že používanie Facebook boost tlačidla nieje dobrá voľba. Následne sme zauditovali aktuálny stav marketingových aktivít a navrhli riešenia v podobe spustenia komplexnej stratégie FB a Google Ads kampaní.

Výsledok a zhrnutie

Výsledky po 12 mesiacoch:

 

  • Zvýšenie počtu objednávok cez Facebook Ads o 411,6%
  • Zníženie ceny za nákup na FB o 55,3%
  • 15,76-násobne zvýšený ROAS pre FB Ads kampane
  • Zvýšenie obratu eshopu o 71,36%
  • Zvýšenie počtu nových zákazníkov o 60,1%

Potrebujete poradiť s PPC?