Zvýšenie výkonnosti PPC kampaní e-shopu
Klient nás oslovil so záujmom zlepšenia performance marketingových kampaní. Predtým si sám spravoval FB kampane – primárne podporu príspevkov cez Boost button, ktoré však nevedel dostatočne vyhodnotiť, keďže nepoužíval tagovanie UTM parametrov v Google Analytics. Stav online marketingových aktivít sme zauditovali a navrhli riešenia v podobe spustenia komplexnej stratégie FB a Google Ads kampaní.
O klientovi
Glashgirl je mladý e-shop založený v roku 2015 so zameraním na trendy dámsku módu. Jeho cieľom je vytvoriť akýsi malý módny vesmír, v ktorom každá žena nájde to, čo potrebuje, bude vnímať a cítiť svoju výnimočnosť, jedinečnosť a svoju krásu.
Výzva
- Zníženie ceny za nákup pre Facebook Ads
- Spustenie Instagram Shopping funkcie
- Zvýšenie počtu objednávok
- Získanie nových zákazníkov
Riešenie
- Audit reklamného účtu Facebook a tvorba účtu pre Google Ads
- Nastavenie stratégie a štruktúry kampaní pre Facebook a Google Ads
- Spustenie nových formátov kampaní – dynamický remarketing na FB s pomocou aplikácie Feed Image Editor od Mergada a Google Ads Shopping
- Pravidelná optimalizácia kampaní na základe výsledkov
%
zníženie ceny za nákup facebook ads
zvýšenie roas pre fb ads kampane
%
zvýšenie počtu objednávok cez facebook ads
Zapracovanie
Začali sme vysvetlením, že používanie Facebook boost tlačidla nieje dobrá voľba. Následne sme zauditovali aktuálny stav marketingových aktivít a navrhli riešenia v podobe spustenia komplexnej stratégie FB a Google Ads kampaní.
Výsledok a zhrnutie
Výsledky po 12 mesiacoch:
- Zvýšenie počtu objednávok cez Facebook Ads o 411,6%
- Zníženie ceny za nákup na FB o 55,3%
- 15,76-násobne zvýšený ROAS pre FB Ads kampane
- Zvýšenie obratu eshopu o 71,36%
- Zvýšenie počtu nových zákazníkov o 60,1%