Zvýšili sme návštevnosť o 450%
Pomocou implementácie pokročilých techník merania dát sme výzvu klienta pokorili.
O klientovi
EURÓPSKA cestovná poisťovňa začala svoje pôsobenie na Slovensku v roku 2006 ako Organizačná zložka rakúskej Europäische Reiseversicherung AG. Ako jediná špecializovaná poisťovňa na cestovné poistenie na Slovensku svojim slovenským i medzinárodným klientom poskytuje prvotriedne služby v súlade s dlhoročnou tradíciou značkovej poisťovne v oblasti cestovného a úrazového poistenia. V súčasnosti patrí EURÓPSKA k lídrom na trhu s produktmi cestovného poistenia.
Výzva
- Zvýšenie priameho predaja cez webstránku spoločnosti
- Budovanie povedomia o značke a kvalite produktov
Riešenie
- Implementácia Google Analytics aj e-commerce tracking
- Technologický upgrade stránky – najmä SEO onpage optimalizácia
- Užívateľské zjednodušenie rezervačného procesu
- Spustenie PPC kampaní a linkbuilding aktivít SEO offpage
%
okamžité odchody
%
návštevnosť webu
Zapracovanie
Dosiahli sme to pomocou dát. Bez nich je totiž riadenie a optimalizovanie kampaní prakticky nemožné. Preto sme na stránku klienta implementovali Google analytics spolu s e-commerce trackingom. Vytvorili a spustili PPC kampane a zamerali sme sa aj na organickú návštevnosť webu. Veľmi dôležitým prvkom, ktorý stál za úspechom celého projektu bolo určite zjednodušenie rezervačného procesu.
Výsledok a zhrnutie
- Zníženie okamžitého opustenia stránky (bounce rate) z priemernej hodnoty 40% na 11%
- Zvýšenie návštevnosti o 450%
- Dosiahnutie rentabilného ukazovateľa ROI z platených kampaní (PPC)