Zvýšili sme návštevnosť o 450%

Pomocou implementácie pokročilých techník merania dát sme výzvu klienta pokorili.

O klientovi

EURÓPSKA cestovná poisťovňa začala svoje pôsobenie na Slovensku v roku 2006 ako Organizačná zložka rakúskej Europäische Reiseversicherung AG. Ako jediná špecializovaná poisťovňa na cestovné poistenie na Slovensku svojim slovenským i medzinárodným klientom poskytuje prvotriedne služby v súlade s dlhoročnou tradíciou značkovej poisťovne v oblasti cestovného a úrazového poistenia. V súčasnosti patrí EURÓPSKA k lídrom na trhu s produktmi cestovného poistenia.

Výzva

  • Zvýšenie priameho predaja cez webstránku spoločnosti
  • Budovanie povedomia o značke a kvalite produktov

Riešenie

  • Implementácia Google Analytics aj e-commerce tracking
  • Technologický upgrade stránky – najmä SEO onpage optimalizácia
  • Užívateľské zjednodušenie rezervačného procesu
  • Spustenie PPC kampaní a linkbuilding aktivít SEO offpage

%

okamžité odchody

%

návštevnosť webu

Zapracovanie

Dosiahli sme to pomocou dát. Bez nich je totiž riadenie a optimalizovanie kampaní prakticky nemožné. Preto sme na stránku klienta implementovali Google analytics spolu s e-commerce trackingom. Vytvorili a spustili PPC kampane a zamerali sme sa aj na organickú návštevnosť webu. Veľmi dôležitým prvkom, ktorý stál za úspechom celého projektu bolo určite zjednodušenie rezervačného procesu.

Výsledok a zhrnutie

  • Zníženie okamžitého opustenia stránky (bounce rate) z priemernej hodnoty 40% na 11%
  • Zvýšenie návštevnosti o 450%
  • Dosiahnutie rentabilného ukazovateľa ROI z platených kampaní (PPC)

Potrebujete poradiť so SEM?