Zvýšili sme predaj o 705%
Optimalizácia objednávkového procesu pre klienta, z oblasti použiteľnosti webdizajnu na Slovensku.
O klientovi
EURÓPSKA cestovná poisťovňa začala svoje pôsobenie na Slovensku v roku 2006 ako Organizačná zložka rakúskej Europäische Reiseversicherung AG. Ako jediná špecializovaná poisťovňa na cestovné poistenie na Slovensku svojim slovenským i medzinárodným klientom poskytuje prvotriedne služby v súlade s dlhoročnou tradíciou značkovej poisťovne v oblasti cestovného a úrazového poistenia. V súčasnosti patrí EURÓPSKA k lídrom na trhu s produktmi cestovného poistenia.
Výzva
Európska cestovná poisťovňa sa potýkala s problémom nízkej miery objednávok prichádzajúcich z webstránky spoločnosti, a to i napriek rastúcej miere návštevnosti. Zároveň iba pätina z uskutočnených objednávok bola hradená.
Našou úlohou bolo zvýšiť predajnosť a nájsť spôsob, ktorým by sme dosiahli zvýšiť mieru úhrady poistenia.
- Zvýšiť priamy predaj cez oficiálnu webstránku spoločnosti
- Zvýšiť mieru úhrady poistenia
Riešenie
- Vytvorenie auditu existujúcej stránky
- Testovanie UX a odhalenie chýb
- Aplikovanie výsledkov testovania
- Vytvorenie nového objednávkového procesu
- Otestovanie finálnej verzie a odstránenie dodatočných chýb
%
nárast konverzného pomeru
%
zvýšenie návštevnosti
%
zvýšenie predaja
Zapracovanie
Pôvodný model predaja, kde sa návštevníkom ponúkali potreby poistovne, bol nahradený modelom, kde si návštevník vyskladá produkt podľa seba. Prebehlo A/B testovanie viacerých možností, ktoré smerovalo k výberu finálneho modelu. Potom nám už nič nebránilo v návrhu finálnej grafickej podoby. a umiestnenia do oficiálnej stránky spoločnosti.
Výsledok a zhrnutie
Návštevníci webstránky europska.sk ocenili novú podobu objednávkového formulára, ktorá viac reflektovala ich potreby. Toto ocenenie sa premietlo do zvýšenia miery konverzného pomeru, i miery úhrad cestovného poistenia.
- Zvýšenie konverzného pomeru z 0,68% na 2,85%
- Zvýšenie návštevnosti v sledovanom období
- Zvýšenie predaja