UX analýza
Získajte prehľad o tom, ako sa vaši rôznorodí návštevníci správajú na webových stránkach alebo v eshope.
Ako pomôže UX analýza?
V prípade, že je vaša webová stránka alebo eshop užívateľsky prívetivý, zvyšuje tak pravdepodobnosť, že používateľ vykoná želanú akciu, akou môže byť napríklad realizácia nákupu, vyplnenie kontaktného formulára, alebo registrácie do systému.
Čo je UX analýza?
UX analýza predstavuje dokument, ktorý obsahuje mapovanie aktuálnej užívateľskej skúsenosti návštevníkov webu, vďaka čomu získate pohľad na to, ako sa pri návšteve správajú na vašich webových stránkach alebo v eshope. Na základe odporučení viete nevyhovujúci stav modifikovať a na vašich webových stránkach realizovať zmeny k žiadanému zvýšeniu ich biznisového výkonu.
Čo zahŕňa UX analýza?
Analýza užívateľskej skúsenosti je vypracovaná s ohľadom na definované publikum, ktoré predstavuje reprezentatívnu vzorku celej cieľovej skupiny. Pri výbere respondentov sa berie do úvahy veková kategória, pohlavie, príjem, lokalita, v ktorej daný respondent žije a samozrejme aj jeho nákupné potreby.
Prostredníctvom analýzy UX získate prehľad o správaní rôznych návštevníkov na vašich webových stránkach, eshope alebo aplikácii. UX analýza sa vykonáva aj v prípade, že je miera opustenia stránok (bounce rate) vysoká, pričom dôvody môžu byť rôznorodé.
Každá webová stránka a obchod má stanovené obchodné ciele a preto je dôležité poznať správanie návštevníkov s cieľom transformovať ich do skutočných zákazníkov.
Šetrite peniaze
Skôr než začnete investovať prostriedky do marketingu alebo reklamy, odporúčame sa otestovať webovú stránku alebo vašu aplikáciu. Takýmto spôsobom môžete nielen ušetriť peniaze, ale tiež zlepšiť celkový používateľský zážitok.
Zvýšte spokojnosť zákazníkov
Pri vylepšenom, prívetivom a intuitívnom používateľskom rozhraní sa zvýši šanca, že zákazníci budú s produktom spokojní, čo zvýši zákaznícku vernosť a pozitívnu povesť vašej značky.
Zvýšte konverziu
Pri používateľsky prívetivej webovej stránke alebo aplikácii sa zvyšuje šanca, že používateľ vykoná požadovanú akciu, ako napríklad nákup produktu alebo vyplnenie kontaktného formulára.
Zlepšite použiteľnosť
Testovanie užívateľskej skúsenosti pomáha zistiť, ako sa cítia užívatelia pri interakcii s vašim produktom a identifikovať oblasti, ktoré by bolo vhodné vylepšiť. To vám umožní poskytnúť lepšiu užívateľskú skúsenosť s produktom.
Ako vám môžeme pomôcť?
Skoro nič nestojí a môžete zarábať. Zamerajte sa na detaily, vďaka ktorým privediete na vaše webové stránky oveľa viac zákazníkov. Optimalizovaný obsah a funkčnosť webovej stránky vám z dlhodobého hľadiska pomôže pritiahnuť množstvo návštevníkov.