Nastavenie responzivity
Dostaňte váš web do formy. Správne nastavenie responzivity dokáže zvýšiť vaše zisky.
Čo je responzivita a jej nastavenie?
Vieme, aká bude vaša reakcia, ak sa pri surfovaní na internete dostanete na webovú stránku, ktorá nemá správne nastavenú responzívu? Vezmete druhú vlnu a navštívite iný web, ktorý na túto funkcionalitu už dávno myslel.
Efektívne nastavenie responzivity
Nastavenie správnej webovej responzivity je dnes ,,must have“ každej webovej stránky. Svet sa minimalizuje. Z obrovských počítačov, ktorým kedysi patrila celá miestnosť sa dnes stalo mini zariadenie do vrecka. Preto aj váš web musí spĺňať okrem estetickej funkcie aj tú technickú.
Zákazník príde na váš eshop. Vidí len polovicu banneru, ponuka produktov je neúplná a možnosť vložiť tovar do košíka sa na jeho smartfónový displej už akosi nezmestila. A tak má na výber. Zapamätá si vašu webovú URL adresu a po príchode domov, nákup dokončí na svojom počítači alebo nakúpi tovar na inom webe, ktorý mu celý obsah pekne prispôsobí veľkosti jeho displeja? Všetci vieme, že možnosť B je správna.
Čo obsahuje nastavenie responzivity?
Existujú však tri riešenia ako maximalizovať svoje zisky, vďaka responzívnemu nastaveniu vašej webovej stránky:
Bonusová pomoc – ozvite sa nám. Naši digitálni odborníci vám pomôžu vyriešiť váš problém efektívne. Spoločne nájdeme najschodnejšie riešenie.
Responzívny web
Váš už existujúci web je možné prispôsobiť novému štandardu.
Nový web
Môžete zainvestovať do nového webu, ktorý už bude na 100 % prispôsobený mobilným zariadeniam.
Mobilná aplikácia
Najdrahšie riešenie s náročným medzikrokom – vaši zákazníci si aplikáciu najskôr musia stiahnuť a až potom ju môžu používať.
Ako vám môžeme pomôcť?
Skoro nič nestojí a môžete zarábať. Zamerajte sa na detaily, vďaka ktorým privediete na vaše webové stránky oveľa viac zákazníkov. Optimalizovaný obsah a funkčnosť webovej stránky vám z dlhodobého hľadiska pomôže pritiahnuť množstvo návštevníkov.